אופנוע טוב, מצד שני הסוזוקי חדש......
כאילו זה צמיגים חדשים אחריות שנתיים וכל זה, לך על הסוזוקי יהיה לך אופנוע טוב ושקט לזמן ארוך.
שנת 2007 ומעלה.
איך הוא כשדרוג מדיוק 390? האם יש פאן פקטור סביר או שהוא מרגיש משעמם כמו הונדה טיפוסי?
שימוש יהיה בעיקר נסיעות בתוך העיר.
האם בכלל אפשר לסמוך על כלים ישנים עם ק"מ גבוה?
יש ABS?
כרגע התתבלטות העיקרית שלי זה בינו לבין sv650 חדש.
אופנוע טוב, מצד שני הסוזוקי חדש......
כאילו זה צמיגים חדשים אחריות שנתיים וכל זה, לך על הסוזוקי יהיה לך אופנוע טוב ושקט לזמן ארוך.
לך על ההורנט.
זה כל כך יותר אופנוע מהסוזוקי.
והם לא מתים. אף פעם.
יש להם יותר אהדה מאשר סדרת ה-650 הקיימת אבל לא ראיתי כאלה עם ABS כשחיפשתי.
לדעתי זה יותר עניין של תקציב. אם אתה יכול להרשות לעצמך SV חדש אז למה לך לחפש צרות בקילומטרג' גבוה?
אז ככה אני אענה לך מתוך ניסיון של שנתיים וכמעט 40 אלף קילומטר על הכלי.
היה לי כלי 2008 נקנה עם 60 אלף נמכר עם 105 אלף
חוץ מטיפולים שוטפים לא היה שום דבר חריג.
מבחינת מנוע-גיר-שלדה
עולה בכל פרמטר על SV מנוע עם 102כח סוס לינארי מאוד נשלט. אופנוע קליל מאוד מרגיש כמו לרכב על אופניים, בהפלקות לצד לצד.
נוחות נסיעה טובה מאוד. לא מווברץ לא עושה שום דבר שהוא לא אמור לעשות
אני מכרתי את שלי בלב כבד מאוד בגלל שחיפשתי שדרוג- קניתי את האח הגדול שלו CB1000
משנת 2011 תמצא דגמים עם ABS.
מתלים טובים מה שאין בדגמים החדשים, ולא סתם קשה למצוא כאלה, כי למי שיש לא ממהר למכור,כי בתקציב שלו ובקטוגריה שלו אין לו שני לפי דעתי
ורכבתי על כל הקטגוריה
SV Z750 ER MT 07 DUKE690
אם יש לך שאלות בכיף. מכיר את הכלי כמו את כף ידי. טיפלתי בו רוב הזמן לבד. ורכבתי איתו המון גם ספורטיבי וגם מנהלתי.
אין בכלל מה להשוות ההורנט אוכל את הSV בערך כל פרמטר אפשרי...
sv חדש ואם אתה רוצה יותר חזק אז gsr750 זה להוסיף רק 15. לא מכיר את ההורנט
נראה לי עופר אבניר שפכו לפה איזה 200 סוכנים שלהם שמתרוצצים ומטרילים את משתמשי הפורום.
DUCATI Monster 1200s
שניהם אופנועים מצויינים, אם אתה מוצא הורנט ממש שמור עם ק"מ נמוך ובמחיר טוב תתחדש, אבל שלא תבין - לא מדובר בעולמות אחרים. ההורנט חזק יותר אבל לא מדובר באיזה אופנוע מרגש במיוחד. הונדה טיפוסי, עושה הכל אחלה. ואתה בכלל עולה כרגע מאופנוע קטן - מה שלא תבחר אני חושב שתהיה מרוצה.
אישית הייתי קונה SV - חדש עם אחריות ומינימום סימני שאלה.
לפי לוי יצחק:
הורנט: 2013 מתומחר ב44,500 ש''ח
2012- 39,500 ש''ח (ABS+5%)
SV: חדש 50,000 ש''ח
2017 משומש 45,000 ש''ח (מוגבל- 4% פחות)
להורנט יש יותר כוח סוס 102 לעומת 75 של ה-SV.
דגמים אלה (102) ישנים יותר עד 2014 אם אני זוכר נכון ומ2014 ואילך ה-CB650F מיוצרים עם 85 כ''ס.
אני רוכב על הורנט 2010 (102 כ''ס) מזה כמה חודשים, ללא ABS אך עם מערכת בלימה משולבת.
הרכיבה נוחה מאוד (למורכבת פחות), מושב האופנוע נמוך כך שאני מגיע כמעט באופן מלא עם 2 רגליים על הקרקע (170ס''מ +-)
יכולת תמרון בעיר מעולה, בין עירוני הרכיבה כיפית ולא חסר כוח לבצע עקיפות.
אחרי שעה רכיבה רצופה אתה עלול להרגיש אי נוחות אבל לפי דעתי זה אינדבידואלי.
ההורנט אינו אגרסיבי וקל להשתלט עליו ואני חושב שהוא מעולה כשדרוג.
אגב, משעמם הוא לא, גם עם קורקינט אתה יכול לכייף.