עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 22 מ 22

אשכול: שאלה לגבי לחץ אוויר - מד לחץ אוויר ביתי , בתחנות דלק מוסכים וכדומה

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    174
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לא מדויקות בכלל. אני מדבר על הבדלים של 5+ Psi לפעמים.
    אז מה אתה עושה? מה הפתרון שלך?

  2. #17
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    למה לא להשתמש בתחנת דלק?

    אני מבין אם אתה קונה מנפח אויר נייד למקרי חירום.
    אבל לקנות רק בשביל לנפח בבית? אתה גם ככה מתדלק בדרך כלל בתחנה קבועה הקרובה לבית/עבודה, אז אפשר להשתמש במשאבה שיש שם (עם הסטייה הקבועה שלה).

    מעבר לזה אתה לא רוכב מקצועי עם תו תקן של לחץ אויר במכונה שצריך להיות קבוע עם סטייה של 0.1

    כל המכונות היום דיגיטליות ויש להן תו תקן מסוים כי זה שירות ביטוחתי ואם הן סוטות ממנו אז זה סיכון חיים (הן מדויקות מאוד היום לעומת פעם).

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    הרוב מדויקות אבל אני כבר לא יודע כמה פעמים נפלתי על אחת לא מדויקת או אחת שסתם החליטה להשתגע ולרוקן לי חצי צמיג....

    לפות"ש:
    אני אישית ממלא בבית עם משאבת אופניים ומודד את הלחץ עם מד לחץ מאיביי. זה התחיל בתור אילוץ (הונטילים שלי בעייתים למילוי בתחנות דלק) ועכשיו אני כבר מעדיף את זה.
    הבטריה במד לחץ החזיקה לי כמה שנים, מתה, החלפתי, והוא כמו חדש.
    בתכלס אם אתה מכיר את המשאבה אין סיבה לא להשתמש בה, אבל יש יתרונות בלמלא בבית כמו דיוק, לא צריך לעמוד בתור אף פעם, ואתה עושה את זה בלי למהר וברגוע.

    אין לי קישור למד לחץ אבל אם לא בא לך ליפול על זבל סיני שלא יעזור לך בכלום (או אין לך כח לחפש אחד נורמלי) אני זוכר שבמוטו-דיפו מוכרים מלא דגמים שלהם.

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    174
    כלומר אתה ממלא ואז בודק ואז ממלא ובודק ממלא ובודק ואם שמת יותר מידי אז מוריד?
    דרך אגב כדאי לעשות את זה כשהאופנוע "קר"?

  4. #19
    לא. אני בודק שצריך ורק אז ממלא. אני מכיר את המשאבה ויודע כמה פימפומים צריך בשביל כל PSI... מעדיף לנפח מעל מה שצריך ואז להוריד לחץ כדי לחסוך בבדיקות כפולות (שניה של שחרור אוויר בונטיל זה משהו כמו PSI אחד). בד"כ אני קולע בול.
    וכן, על צמיג קר.

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי xAmitx צפיה בהודעה
    כלומר אתה ממלא ואז בודק ואז ממלא ובודק ממלא ובודק ואם שמת יותר מידי אז מוריד?
    דרך אגב כדאי לעשות את זה כשהאופנוע "קר"?
    הכי טוב לבדוק ולמלא שניה לפני שאתה יוצא, בהנחה שהאופנוע עמד כמה שעות.
    הלחץ בצמיג משתנה בהתאם לטמפרטורה של הסביבה.
    אם מילאת כשהיה 15 מעלות ויצאת כ20 מעלות, הלחץ בצמיג יעלה ב1 PSI. (כלל אצבע, 5 מעלות משנות ב1 PSI).

    כלומר (וזה לא סופר משנה לרכיבה רגילה פלוס מינוס 2 PSI), אם אתה יוצא בבוקר ב20 מעלות וחוזר בערב ב20 מעלות אז תמלא כשהטמפרטורה בחוץ היא 20 מעלות.

  6. #21
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    הלחץ בצמיג משתנה בהתאם לטמפרטורה של הסביבה.
    אם מילאת כשהיה 15 מעלות ויצאת כ20 מעלות, הלחץ בצמיג יעלה ב1 PSI. (כלל אצבע, 5 מעלות משנות ב1 PSI).
    נשמע לי קצת מוגזם. 5 מעלות טמפרטורת אוויר זה זניח לעומת טמפרטורת אספלט בקיץ שמשפיעה בהרבה על הטמפ' צמיג. לפי הנוסחה שלך, הלחץ אוויר ביום של 30 מעלות יכול לגדול בערך ב4 psi על צמיג חם אם האספלט מגיע ל45 מעלות.
    אני מכיר שההבדל בין צמיג קר לחם לא עולה על חמישה אחוז שזה קצת יותר מסתדר...


    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    מה זה משנה? כמה מעלות לפה ושם.
    ההמלצה היא לבדוק ולמלא כשהצמיג בטמפרטורה שבה מתחילים נסיעה.

    לצורך העניין, הנה בדיקה שמישהו ביצע:
    https://youtu.be/5ciGaZTHvCU?t=1m46s

    התוצאות?
    באחורי, שינוי של 11.5 מעלות הביא לשינוי של 1.8 PSI
    בקדמי, שינוי של 16.1 מעלות הביא לשינוי של 1.2 PSI

    למהדרין, מחשבון Combined gas law
    http://www.1728.org/combined.htm

    תבחר Solve for Pressure
    תכניס לחץ בTORR וטמפרטורה בKelvin ותקבל תוצאות כמעט זהות לניסוי שלו (הנפח מתבטל אז לא משנה מה תכניס)
    נערך לאחרונה על ידי nihrider; 22-04-2017 בשעה 23:40.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-01-2017, 22:01
  2. ייעוץ לגבי לחץ אוויר בגלגלים
    על ידי kanter.m בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-11-2016, 11:53
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-03-2016, 09:53
  4. שאלה בנוגע לניקוי פילטר אוויר
    על ידי PushTheThrottle בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 21:54
  5. תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 30-09-2015, 21:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO