השפעה של רעידות ונענועי ראש על הכידון במהירות מעל 90 קמ"ש.
שלום לכולם
יש לי KLE500 ואני מעוניין להתאים אותו קצת יותר לשטח, הבנתי שעדיף להגביה את הכנף הקדמית - טוב יותר למעבר בבוץ, השאלה שלי היא מה יהיו החסרונות בלעשות שינוי כזה?
תודה לעונים..
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
השפעה של רעידות ונענועי ראש על הכידון במהירות מעל 90 קמ"ש.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
בנוסף לעיל גם הגנה פחותה מהשפרצה של מים מהכביש כשהוא רטוב.
טוב ביאסתם עכשיו...😆 עכשיו אני ממש בדילמה. לעשות או לא לעשות?...
תודה על התשובות
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
כמה כבר תרכב בבוץ?
הרבה = כדאי, אולי.
לא ממש = בשביל מה? בשביל פעם ב... ? אולי תסתפק בלעצור מדי פעם ותנקה הבוץ שהצטבר.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
לא רוצה לבאס אבל יתקע לך בוץ גם בין האחורי למזלג ומגן הבוץ האחורי.
זה פחות קריטי כי הגלגל האחורי מונע ע"י כח המנוע ולא סתם מתגלגל, אבל עדיין יוצר בעיות בעצירות (עד כדי שריפה של הקלאץ').
מעבר לכך הוא נמוך וכבד ומכאן שמתיישב מהר ואחרי כל נפילה זה סיוט להרימו. אחרי רכיבה די קצרה בבוץ, תהיה באפיסת כוחות (אלא אם אתה חזק ובכושר).
הkle אופנוע מצוין אבל הוא מוגבל לשבילים, ולשבילים כבושים בחורף.
בשביל שטח מעבר לזה צריך dr ומעלה, ואז אתה מתחיל לשלם מחיר בכביש.
תודה נתתם לי כמה נק' למחשבה, הכלי גם משמש אותי ביום יום אז לא אעשה שינויים מרחיקי לכת, קראתי שיש כמה שהרימו את הכנף ב4סמ, ככה שבמקרה של בוץ הגלגל לא נתפס ועדיין לא מפריע שהבולם נסגר. כנראה שזה מה שאעשה. אני לא מתכנן טיולי בוץ אבל מצד שני גם לא רוצה להיות מוגבל עד כדי כך בשטח.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
תבדוק קודם אם יש הברגות מתחת המשולש התחתון.
מניסיון ברכיבה בגשם עם כנף גבוהה, הגלגל זורק את המים קדימה ולמעלה והרוח מחזירה לך אותו ישר לפרצוף
בעקרון החלטתי לא לגעת כרגע בכנף, שוכנעתי.. מכיוון שלרוב אני בכביש.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
יש אינספור שינויים עדינים שאפשר לעשות כדי לשפר את העבירות בשטח, בלי לגרום לאופנוע להראות כמו מפלצת פאריס דקאר.
ע"ע סקרמבלר (אמיתי, לא מודרני-קוסמטי).
לפותה״ש- לא מומלץ להיכנס לבוץ עם דו״ש כבד. מה לעשות, הם לא ממש בנויים לזה.
בנוסף, ה KLE לא מיועד לשטח אגרסיבי נוכח המתלים ומרווח הגחון שלו.
אם רכיבת שטח עם דו״ש כבד מעניינת אותך תוכל לשפר את יכולותיך עם קורס מתאים.
לאחר שיפור היכולות ורכיבה בטיולים תוכל לדייק האם האופנוע שלך מתאים לצרכים או שתעדיף להחליף לאחר.
צביקה כהן השטח
אופנוען מאומן הדרכת שטח
פרוריידינג, כפיר לוין
גילוי נאות: אני רוכב על דו״ש כבד, והשתתפתי במספר השתלמויות רכיבה בשטח ובטיולים.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
BMW F800 GSA