תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: כנף קדמית גבוהה מול כנף קדמית נמוכה KLE500

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    13

    כנף קדמית גבוהה מול כנף קדמית נמוכה KLE500

    שלום לכולם
    יש לי KLE500 ואני מעוניין להתאים אותו קצת יותר לשטח, הבנתי שעדיף להגביה את הכנף הקדמית - טוב יותר למעבר בבוץ, השאלה שלי היא מה יהיו החסרונות בלעשות שינוי כזה?
    תודה לעונים..

    Sent from my SM-J710F using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    השפעה של רעידות ונענועי ראש על הכידון במהירות מעל 90 קמ"ש.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  3. #3
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    בנוסף לעיל גם הגנה פחותה מהשפרצה של מים מהכביש כשהוא רטוב.



  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    13
    טוב ביאסתם עכשיו...😆 עכשיו אני ממש בדילמה. לעשות או לא לעשות?...
    תודה על התשובות

    Sent from my SM-J710F using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    כמה כבר תרכב בבוץ?
    הרבה = כדאי, אולי.
    לא ממש = בשביל מה? בשביל פעם ב... ? אולי תסתפק בלעצור מדי פעם ותנקה הבוץ שהצטבר.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא רוצה לבאס אבל יתקע לך בוץ גם בין האחורי למזלג ומגן הבוץ האחורי.
    זה פחות קריטי כי הגלגל האחורי מונע ע"י כח המנוע ולא סתם מתגלגל, אבל עדיין יוצר בעיות בעצירות (עד כדי שריפה של הקלאץ').
    מעבר לכך הוא נמוך וכבד ומכאן שמתיישב מהר ואחרי כל נפילה זה סיוט להרימו. אחרי רכיבה די קצרה בבוץ, תהיה באפיסת כוחות (אלא אם אתה חזק ובכושר).
    הkle אופנוע מצוין אבל הוא מוגבל לשבילים, ולשבילים כבושים בחורף.
    בשביל שטח מעבר לזה צריך dr ומעלה, ואז אתה מתחיל לשלם מחיר בכביש.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    13
    תודה נתתם לי כמה נק' למחשבה, הכלי גם משמש אותי ביום יום אז לא אעשה שינויים מרחיקי לכת, קראתי שיש כמה שהרימו את הכנף ב4סמ, ככה שבמקרה של בוץ הגלגל לא נתפס ועדיין לא מפריע שהבולם נסגר. כנראה שזה מה שאעשה. אני לא מתכנן טיולי בוץ אבל מצד שני גם לא רוצה להיות מוגבל עד כדי כך בשטח.

    Sent from my SM-J710F using Tapatalk

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    תבדוק קודם אם יש הברגות מתחת המשולש התחתון.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    מניסיון ברכיבה בגשם עם כנף גבוהה, הגלגל זורק את המים קדימה ולמעלה והרוח מחזירה לך אותו ישר לפרצוף

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    13
    בעקרון החלטתי לא לגעת כרגע בכנף, שוכנעתי.. מכיוון שלרוב אני בכביש.

    Sent from my SM-J710F using Tapatalk

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    יש אינספור שינויים עדינים שאפשר לעשות כדי לשפר את העבירות בשטח, בלי לגרום לאופנוע להראות כמו מפלצת פאריס דקאר.
    ע"ע סקרמבלר (אמיתי, לא מודרני-קוסמטי).

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    13
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    יש אינספור שינויים עדינים שאפשר לעשות כדי לשפר את העבירות בשטח, בלי לגרום לאופנוע להראות כמו מפלצת פאריס דקאר.
    ע"ע סקרמבלר (אמיתי, לא מודרני-קוסמטי).
    יש רעיונות? מה למשל?

    Sent from my SM-J710F using Tapatalk

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ע"ע סקרמבלר

  14. #14
    Member הסמל האישי של שאול ה
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גליל תחתון
    הודעות
    134
    לפותה״ש- לא מומלץ להיכנס לבוץ עם דו״ש כבד. מה לעשות, הם לא ממש בנויים לזה.
    בנוסף, ה KLE לא מיועד לשטח אגרסיבי נוכח המתלים ומרווח הגחון שלו.
    אם רכיבת שטח עם דו״ש כבד מעניינת אותך תוכל לשפר את יכולותיך עם קורס מתאים.
    לאחר שיפור היכולות ורכיבה בטיולים תוכל לדייק האם האופנוע שלך מתאים לצרכים או שתעדיף להחליף לאחר.

    צביקה כהן השטח
    אופנוען מאומן הדרכת שטח
    פרוריידינג, כפיר לוין

    גילוי נאות: אני רוכב על דו״ש כבד, והשתתפתי במספר השתלמויות רכיבה בשטח ובטיולים.



    Sent from my iPad using Tapatalk Pro
    BMW F800 GSA

אשכולות דומים

  1. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 23-08-2016, 14:24
  2. בלאי קטנוע במהירות גבוהה
    על ידי sabreson בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-12-2015, 14:45
  3. כנף קדמית נוגעת במגן רדיאטור - exc 125
    על ידי nirmeiri בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-12-2015, 22:59
  4. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 17-11-2015, 07:30
  5. מהירות מקסימלית נמוכה x-max 250
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-06-2015, 09:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO