שלום חברים
ב gs 1200 של ב מ וו יש שתי גרסאות לגלגלים ,יצוק ושפיצים
מה ההבדל ,מה כדאי ?
שלום חברים
ב gs 1200 של ב מ וו יש שתי גרסאות לגלגלים ,יצוק ושפיצים
מה ההבדל ,מה כדאי ?
השפיצים הם גם טיובלס, ככה שאין משמעות מבחינת בלאגן עם פנימיות..
היצוקים "יושבים" טוב יותר על הכביש , לגלגלי שפיצים יש יותר גמישות מגלגל יצוק, ככה שבמקרה של בור או אבן בשטח , יש פחות סיכוי לעקם או לשבור ג'נט
יש לחבר סט 17" שפיצים למכירה אם יעניין אותך..
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אם בעתיד תצטרף לרכיבות שטח במסגרת bmwgsil ישנו יתרון משמעותי לשפיצים.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
BMW F800 GSA
עם שפיצים אפשר שטח.
עם יצוק אי אפשר.
כה אמרה אחינועם הראל שחצתה 15 מדינות מחצי שנה רכיבה באפריקה על במוו F700GS עם גלגלים יצוקים.
אבל, כן, יש משהו בדבריו של אברי.
חישוקים יצוקים עדיפים ברכיבה ספורטיבית ובעיתיים בשטח.
לעומתם, חישוקים עם חישורים (שפיצים) עמידים יותר ברכיבה בשטח ובסבילות למכות מבורות וכיוצ״ב.
יתכן ומה שנראה לך כיום כמיותר לגמרי עבורך יהיה מעניין ואטרקטיבי בהמשך.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
BMW F800 GSA