úçôù äåðãä åàøàãøå
Sent from my T5 using Tapatalk
ùìåí éù ìé øùéåï a2 åàðé øåöä ì÷ðåú ëìé ùéùîù âí ìðñéòåú áï òéøåðéåú (ìà îãé éåí àáì ëëä ôòí áùáåò) ÷ðéúé áòáø ÷èðåò â'åé øééã åäåà ìà äéä ë''ë èåá ááï òéøåðé ðñò ìà éåúø î110 åâí äåà òùä äøáä áòéåú ùðéøàä ìé ðâøîå ìå áâìì ùäåà ìà îéåòã ìáï òéøåðé. äùàìä ùìé äéà àí àðé é÷ðä àåôðåò (äéìåëéí) éäéä àôùø âí áï òéøåðé àå ù 125 ìà îéåòã ëìì ìáï òéøåðé ?
àí ëï îä äééúí îîìéöéí
äåðãä cbr àå xr
éîää xt
ñåæå÷é drz
àå ùéù ìëí äöòåú àçøåú àðé áëéååï ì÷ðåú îùäåà éã ùðééä áàæåø ä15 àìó ù''ç àðé øåöä àåúå ø÷ ìëîä çåãùéí åàæ ìîëåø àðé ëøâò áàîöò ìòùåú øùéåï ìøëá åàðé øåöä ìäúðééã òì àåôðåò îäìéîåãéí ìàéôä ùàðé ìåîã åîéãé ôòí ìðñåò äáéúä àùîç ùúòæøå ìé àéï ìé ë''ë ðñéåï úåãä îøàù
àéôä ìçôù á yad2 ìà îöàúé
125 ìà áðåé ìðñéòåú áéðòéøåðéåú îäéøåú.
ëîåáï, ùàí àúä áï 16, åëì îä ùàúä øåöä æä ìøëá - àæ àôùø. ìøëá, åàôéìå ìäéðåú.
àí æä ìà äîöá - äãáø äëé èåá ùàúä éëåì ìòùåú æä ìòìåú ì-250 òã 500.
àí àúä áëì æàú ðùàø òí 125...
ëãé ùäàåôðåò ùìê éàøéê éîéí, úùúîù áëìì "3/4 îöòøú".
äâæ ìà òåáø àú ä-3/4 îäìê àìà ìöåøê ò÷éôä, åðñâø îéã àçøéä.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
åøàãøå ùì äåðãä.
ìà äééúé îòéæ ìøëåá ò ì125 ááéðòéøåðé. àðé øåëá éåí éåí òùøåú ÷"î ø÷ òì áéðòéøåðé åëáéùéí îäéøéí òì 1400 ñî"÷, øëéáä øâåòä îòè îòì ÷öá äúðåòä , åòãééï æä ìà îñôé÷.
125 ñî"÷ ìà éëåì ìñô÷ ìê àú òúåãåú äëåç àå äîäéøåú ìäï úæã÷÷ ëùçééú äèøó ä÷øåéä äðäâ äéùøàìé áñáéáúê.
GTR1400 - äãøê äîäéøä ìàéáåã øùéåï. XV1900 - äãøê äîäéøä ìàéáåã äùîéòä åäéëøåú òí ëéøåôø÷è öîåã.
àðé äééúé ðåñò úì àáéá äøöìéä áòáø òì 125,òãééï éù ìé ñéåèéí îãé ôòí.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
÷ôåõ ìöåîú âìéìåú áäùúìáåú ìúåê ñéðîä ñéèé åñôø ìé îä ãòúê.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
àðé ðñòúé àìôé ÷éìåîèøéí òì 125 ááéï òéøåðé åäëåì äéä áñãø.
æä ìà ëéó àáì æä îîù ìà ñéåè.. ðúéá éîðé ëì äãøê åäëåì áñãø. ø÷ áòìéåú æä ãéëàåï.
áîéùåø åéøéãåú àéï ëîòè ùåí áòéä çåõ îëáéùéí îîù îäéøéí ëîå 6.
(VS125 øåöçàòòú òí 10.8 ë"ñ)
ìøëá òì 125 ááéï òéøåðé æä àôùøé äáçìè, ëåìì èéåìéí áñåôù. ìà öøéê ìäâæéí.
éù ôä áçåø ùùîå àáøé, ðãîä ìé ùàúí îëéøéí àåúå, øëá àéìú çéôä òì 125 éåúø îôòí àçú.
ëîåáï ùàí éù àôùøåú ìòìåú áðôç æä òãéó àáì ëì àçã òí äîæååãä ùìå.
Sent from my T5 using Tapatalk
÷öú éåúø î11 ôòîéí àí äæëøåï ùìé ìà îèòä àåúé.
éù ôä âí áçåøä ùðñòä îàéìú ìøîú äâåìï òì èééôåï 50 ñî"÷ ëùäéà îøëéáä àú àçéä, æä ùæä àôùøé ìà àåîø ùæä øòéåï èåá.
àôùøé ìðñåò áéï òéøåðé òí 125, òãéó îäëìéí ùðåù÷éí ì÷öä ääñô÷ á÷èâåøéä 13 ë"ñ åîòìä.
àí éù àôùøåú ìäåöéà øùéåï A1 æä òãéó, 250 æä òãééï àåúä òìåú áéèåç åëìéí áðôç äæä ééúðå äøáä òøê îåñó ááéï òéøåðé.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650