תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: רעשים מהווריאטור - XMAX 250 - 2013 - מצורף סרטון

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    193

    Question רעשים מהווריאטור - XMAX 250 - 2013 - מצורף סרטון

    שלום חברים, XMAX 250 עם קיט 300, עשיתי טיפול והחלפתי רולים (בלי משולשים כי הנוכחיים נראים במצב טוב + לא היו לי זמינים כשהחלפתי).
    גירזתי את הרולים, את הציר וכו'.

    כמו ששומעים בסרטון יש רעש משמעותי, האם זה תקין?
    פירקתי שוב ועברתי על מכלולי הווריאטור, הכל נראה תקין (כולל סנדלי סחיבה ופעמון)

    https://www.youtube.com/watch?v=4-mq...ature=youtu.be

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    קשה להבין מאיפה הרעש,יכול להיות שדווקא החופש מהמשולשים גורם לזה.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    193
    ייתכן ואלו נקישות של שרשרת טיימיניג גמורה?
    אני על 34,000 KM

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי UnKnOwN צפיה בהודעה
    ייתכן ואלו נקישות של שרשרת טיימיניג גמורה?
    אני על 34,000 KM
    לא נראה לי.
    תסיר את הוריאטור הקדמי תניע ותגלה.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    193
    אהבתי את קו המחשבה, אדווח.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    193
    הסרתי את הווריאטור, כמו שניתן לראות יש נקישות מהמנוע.
    דעתכם?

    שרשרת טיימניג?, מייסב טלטל?, קראנק?

    https://www.youtube.com/watch?v=WLcG18canvU

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הרעש נשמע מהשסתומים לא מהשרשרת.
    אין בעיה בקראנק.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    193
    חזרתי מהמוסך, בקושי שומעים רעש גם כשסותמים את האגזוז, הבעלים שם היה לא חד משמעי, לפי הסרטון הוא משער שזה קראנק (מייסב טלטל שלא ניתן להחליף לטענתו בימאהה)
    אבל לפי מה ששמע בפועל הוא אומר שאין שום רעש חריג
    אני חושב להמשיך לנסוע ובמידה ויש משהו, בשלב מסויים זה יהיה כבר חד משמעי ואדע לתקן.

    מה דעתכם?

    כמו כן הבנתי שצריך משכנתא לקראנק חדש

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    מסכים עם טריבל, גם לי נשמע הרעש כתקתוק שסתומים ולא משהו מהחלק התחתון.
    אם תצמיד אוזן אל מברג ארוך תוכל 'לדגום' אזורים במנוע - כמו סטטוסקופ - ולבדוק מהיכן נובע הצליל.

    ממליץ לך לבדוק במוסך נוסף ולקבל חו"ד שניה לפני שתמשיך לרכב כרגיל עד להחמרת התקלה
    (רמז, תקלה שמוזנחת יכולה לקחת איתה עוד חלקים כשתשבר סופית והנזק עלול להיות גדול יותר מאשר אם זוהתה וטופלה בזמן)
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    193
    בגדול מה עליי להזמין על מנת לפתוח ראש מנוע ולאבחן?
    רק אטם ראש?
    כיצד לאבחן את השסתומים? (שחיקה לא אחידה, תושבת שלהם, מוביל שסתום..., כיצד לבדוק אטימות?)

    מהיכן לרכוש מכשיר שלוחץ על הקפיצים של הנדנד?

  11. #11
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    מעניין הסיפור הזה, גם כי יש לי אחד כזה וגם אני עושה את כל הטיפולים בעצמי.
    הקשבתי לשלי לאחר 2 הסירטונים שלך ונחלק את הרעשים ל-2.
    הקל יותר של המשקולות גם לי היה. החלפת משולשים ומשקולות (מקוריים)פתרה את הבעיה. אני השתמשתי בגריז מיוחד לוריאטור. ובקניית המשולשים הוסיפו לי פסי חיזוק מתכתיים למשולשים,דבר שלא היה במקור.
    הרעשים במנוע.. לא נראה לי מהקראנק או מסביבו אלא נסעת ללא שמן (צריך לבדוק כל שבועיים- לפעמים אוכל יותר ולפעמים פחות)
    לפני פרוק המנוע הייתי מכוון שסתומים. יש לי הרגשה שזה מקור הרעש.
    תעדכן..

  12. #12
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    במחשבה נוספת, אתה יכול לעדכן מה כולל הקוט 300?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בוכנה צילינדר ובקר ניהול.

  14. #14
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    OK. מה שמקטין את הסיכוי שהבעיה בחלק התחתון המקורי, ומעלה את הסבירות בחלק העליון- שסתומים וכו'.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי yyt צפיה בהודעה
    OK. מה שמקטין את הסיכוי שהבעיה בחלק התחתון המקורי, ומעלה את הסבירות בחלק העליון- שסתומים וכו'.
    בגלל שהנפח והיחס דחיסה גדלים מי שמתמודד עם הכי הרבה עומס זה דווקא הקראנק - ביחוד הטלטל.
    כמה שהיחס דחיסה יותר גבוהה ככה קשה יותר לטלטל ולמיסב התחתון שלו.

    אבל כאן הבעיה לא בחלק התחתון,היא בחלק העליון.
    כאשר מיסב הטלטל דופק המנוע לא יעבוד בצורה עגולה,שומעים את זה ברור מאוד.
    פה המנוע עובד בצורה עגולה וטובה והרעש מגיע מכיוון הראש.

אשכולות דומים

  1. ימאהה X-MAX לא מניע - מצורף סרטון (כ"ע)
    על ידי Walkie Talkie בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-10-2016, 20:12
  2. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07-08-2016, 20:22
  3. xt660z לא מניע - מצורף סרטון
    על ידי 0x80 בפורום פורום טכני
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 31-05-2016, 07:46
  4. מבקש המלצה על אגזוז לדיוק 390. מצורף לינק
    על ידי carolinor בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-05-2016, 20:54
  5. למכירה- ימאהה Xmax 250 שנת 2013
    על ידי avihu בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-10-2015, 20:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO