תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: נינגה 300 שיפור כוח

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727

    נינגה 300 שיפור כוח

    ברשותי יש נינגה 300 2017
    חשבתי על שיפורים מכיוון שהאופנוע לא סוחב כל כך ..
    האם להחליף פילטר אוויר לk&n שיש באיבי ייתן כוח ?
    אשמח להצעות
    יום מוצלח

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ייתן אולי קצת כוח, יותר בפסיכולוגיה ופחות במעשי... גם אגזוז פתוח לא באמת יוסיף את הכוח שחסר לך...
    הפתרון האמיתי לעוד כוח הוא לשדרג לנפח גדול יותר (בקטגוריה A1 יש לך עד 47 כ"ס).

    ממליץ לך עד השדרוג ועם האופנוע הנוכחי - אליו אתה רגיל והכוח שלו כבר לא מאיים עליך - לעשות קורס רכיבה ולשפר מיומנויות רכיבה
    ככה שתוכל גם לנצל כראוי את השיפור בכוח שאתה רוצה להשיג
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    ייתן אולי קצת כוח, יותר בפסיכולוגיה ופחות במעשי... גם אגזוז פתוח לא באמת יוסיף את הכוח שחסר לך...
    הפתרון האמיתי לעוד כוח הוא לשדרג לנפח גדול יותר (בקטגוריה A1 יש לך עד 47 כ"ס).

    ממליץ לך עד השדרוג ועם האופנוע הנוכחי - אליו אתה רגיל והכוח שלו כבר לא מאיים עליך - לעשות קורס רכיבה ולשפר מיומנויות רכיבה
    ככה שתוכל גם לנצל כראוי את השיפור בכוח שאתה רוצה להשיג
    הי חבר ,
    כרגע אני בעבודה ובאמת חוסך לאופנוע חזק יותר - בסגנון הmt07 מוגבל .. אבל עד שאחסוך חשבתי לשפר בנתיים - גם בשביל הכוח וגם בשביל הכיף של ההתעסקות עם זה
    בקשר לקורס אתה צודק ואני באמת מתכוון ללכת לפני שאחליף..
    נ.ב
    למה האתר לא הודיע לי על כך שענו לי באשכול? חיפשתי התראות ואין פה

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    השיפורים שתוכל לעשות בינתיים הם עלובים ויתנו לך כמעט כלום מבחינת הספק ("כח"), הכסף שתוציא על זה - במיוחד ללא ידע והבנה - הוא רב, והסיכוי שבסוף אכן תשפר משהו הוא נמוך מאוד.
    תחסוך כסף ותתאמן ברכיבה.


    נ.ב. לא, להחליף פילטר לא ייתן יותר כח.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 23-04-2017 בשעה 12:09.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    השיפורים שתוכל לעשות בינתיים הם עלובים ויתנו לך כמעט כלום מבחינת הספק ("כח"), הכסף שתוציא על זה - במיוחד ללא ידע והבנה - הוא רב, והסיכוי שבסוף אכן תשפר משהו הוא נמוך מאוד.
    תחסוך כסף ותתאמן ברכיבה.


    נ.ב. לא, להחליף פילטר לא ייתן יותר כח.
    אוקי תודה גבר ,
    אפשר לשאול מדוע פילטר לא ייתן יותר כוח,
    הרי מבחינת ההגיון כשהוא פתוח הוא יתן לאוויר זרימה יותר חופשית ויותר אוויר שווה יותר כוח

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    יותר אויר שווה יותר כוח ר במטחנות רוח

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    יותר אויר שווה יותר כוח ר במטחנות רוח
    למה זה לא פועל גם במנוע ?

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    כי אם נראה לך שיצרן בגודל של קווסאקי שמשגר טילים לחלל ובונה מסוקים לא חשב לשים פילטר שמביא למנוע מקסימום אוויר אפשרי אתה טועה

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    כי אם נראה לך שיצרן בגודל של קווסאקי שמשגר טילים לחלל ובונה מסוקים לא חשב לשים פילטר שמביא למנוע מקסימום אוויר אפשרי אתה טועה

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    אתה שוכח שעל היצרנים יש הגבלות מה שמונע "ממדעני הגרעין" של קווסאקי לעשות מה שהם רוצים.

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tilbalisti צפיה בהודעה
    למה זה לא פועל גם במנוע ?
    המנוע הוא מערכת מתואמת. יש לו מערכת יניקה, יש לו מערכת פליטה, ויש לו כמות מסוימת של תערובת שהוא יכול להתמודד איתה.

    מילוי המנוע בתערובת, למשל, תלוי במהירות זרימת האויר במערכת היניקה. אתה שם פילטר "פתוח יותר" (שזה לא נכון בפני עצמו - יש כמה בדיקות ברשת של כמה פילטרים ספציפיים שמראים שהפילטר שהיצרן שם הרבה פעמים יותר אופטימלי מפילטרים אחרים ומאפשר זרימה טובה יותר - אבל גם אם נניח שכן) - אתה מאפשר למנוע לשאוב יותר אויר, אבל מקטין את ההתנגדות לזרימה ומקטין את מהירות האויר במערכת היניקה, מה שבתורו גורם לזה שהמילוי הנפחי של המנוע נפגע (במילים פשוטות - כמות התערובת שבסוף נכנסת למנוע בכל פעימת יניקה קטנה). וזה, כמובן, תלוי סל"ד - יכול להיות שפילטר מסוים יהיה יותר טוב בסל"ד מסוים ופחות טוב בסל"ד אחר.

    גם מערכת פליטה מכניסה מגבלות מסוימות. אם אתה שם פילטר "פתוח יותר" שכן מצליח להכניס יותר אויר למנוע, אבל מערכת הפליטה מגבילה אותו - אז בכל פעימה ייווצרו לך יותר מדי גזי פליטה, הם לא ייצאו במלואם דרך השסתומים, ויפעילו כח התנגדות על סיבוב המנוע + יהדפו חלק מהתערובת הנכנסת, מה שיפגע בביצועים. וגם זה תלוי סל"ד.

    בקיצור, זה "קצת" יותר מסובך מצינור עם בד שאויר עובר דרכו, שכך נראה לי אתה מתאר לעצמך מנוע.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה שוכח שעל היצרנים יש הגבלות מה שמונע "ממדעני הגרעין" של קווסאקי לעשות מה שהם רוצים.
    נכון אבל זה לא מנע מהם לשים ספוג בנינגה 250
    וגם ב300 לדעתי זה ספוג רב פעמי

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כל מה שעוזר להם להיכנס לתקן הם יעשו כמובן תוך כדי פגיעה מינימלית בביצועים אבל הפגיעה קיימת.
    אם מחר יבטלו את תקן היורו אין סיכוי שהם ימשיכו לייצר אופנועים בצורה הזאת

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    לדעתי האישית שיפורים שכאלו הם בזבוז על אופנוע קטן נפח, בייחוד בהתחשב בעובדה שאתה כרגע חוסך כסף לאחד גדול יותר. שים את הכסף בצד ואל תשקיע יותר מדי באופנוע שלא תישאר איתו.
    הדבר היחיד שלדעתי יתן לך הבדל כלשהו הוא שינוי בגדלי הגלג"שים, מה שיתן לך מהירות סופית גבוהה יותר או פתיחות גז חזקות יותר, תלוי כמובן אם תרצה להקטין או להגדיל את הגלג"שים.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    35
    הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה שינוי יחס תערובת דלק\אוויר לעשירה.. זה יתן כוח, לא בטוח עד כמה יורגש.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    כאמור, לא משתלם וחכם לשפר. תחסוך לאופנוע הבא.

    בינתיים, בא לך קצת להשקיע? תשדרג את הצמיגים, צופר, אולי רפידות קצת יותר טובות ותדאג לא להזניח את האופנוע.

אשכולות דומים

  1. קוואסקי נינגה 300 ABS
    על ידי Max41 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-10-2016, 11:15
  2. איך rc 390 יותר טוב מר3 או נינגה 300?
    על ידי dvir12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 21-07-2016, 10:58
  3. נינגה 250 1996
    על ידי gliderpilot בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-05-2016, 08:56
  4. מחפש פרינג לקוואסקי נינגה 2008 250r
    על ידי dor1987 בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 29-11-2015, 19:45
  5. נינגה 250
    על ידי ohadmor בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-05-2015, 12:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO