אם יש לך רב מודד - בדוק מתח DC על הדקי המצבר לפני התנעה,בזמן התנעה ועם קצת גז כשעובד.
צריך להיות 12V כבוי, 11-10 בהתנעה ו13-14 בזמן עבודה.
אם נמוך יותר בזמן עבודה - חפש בעיה בקונקטורים או בCDI או בסלילים.
אם מה שכתבתי זה סינית בשבילך - גש למוסך.
שלום לכולם.
הקטנוע הוא קימקו מובי 2013.
בפעמים האחרונות שניסיתי להניע אותו הוא לא הניע לי, הקיק לרוב לא עובד אבל באחת הפעמים בפוקס הוא עבד והניע את הקטנוע, אח"כ שוב הקיק לא עבד ולא הצלחתי להניע עם הסטרטר. אתמול הנעתי אותו עם כבלים, נסעתי איתו כחצי שעה, וכיביתי אותו. אחרי כ20 דקות באתי וניסיתי להניע והוא לא הניע. יש לציין שכשנסעתי איתו כל האורות והאיתותים עבדו כרגיל.
השאלות שלי הם:
-איך אני יודע אם הבעיה היא במצבר עצמו או במערכת הטעינה?
-אם הבעיה במצבר עצמו אז מה אני צריך לעשות? להטעין / להחליף מצבר ?(אין לי מטען מצברים אז לא יכולתי לנסות להטעין)
-האם יכול להיות שהבעיה היא במשהו אחר חוץ מהמצבר ומערכת הטעינה?
המצבר יחסית חדש, פחות משנה.
קראתי את השרשור "לא מניע מה עושים" ושם נכתב שיש לבדוק מתח על המצבר לאחר ההתנעה עם כבלים, ואם אין טעינה לאבחן את תקלת הטעינה בהתאם. - מה הכוונה לאכחן את תקלת הטעינה בהתאם? איך אני מאבחן במקרה שלי?
תודה רבה לכל העוזרים.
אם יש לך רב מודד - בדוק מתח DC על הדקי המצבר לפני התנעה,בזמן התנעה ועם קצת גז כשעובד.
צריך להיות 12V כבוי, 11-10 בהתנעה ו13-14 בזמן עבודה.
אם נמוך יותר בזמן עבודה - חפש בעיה בקונקטורים או בCDI או בסלילים.
אם מה שכתבתי זה סינית בשבילך - גש למוסך.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
מצבר מת אחי, חבל על הזמן שלך
גש לקרליבך בתא קנה מצבר חדש על הדרך הוא יעשה לך את כל הבדיקות.