האיקסמקס 300 החדש של ימאהה לא ממציא מחדש את הגלגל - הוא רק משפר אותו קצת; רכיבה ראשונה בהשקה העולמית בפירנצה.
http://fullgaz.co.il/?p=120808
![]()
האיקסמקס 300 החדש של ימאהה לא ממציא מחדש את הגלגל - הוא רק משפר אותו קצת; רכיבה ראשונה בהשקה העולמית בפירנצה.
http://fullgaz.co.il/?p=120808
![]()
הייתי קצת סקפטי עד שראיתי את נתון המשקל. 30 קילו הבדל בינו לבין ה-400.
מעניין אם זה באמת מורגש...
מעניין איך הוא בהשוואה ל400... ומול הבברלי 350 ? (מה עם מבחן לבברלי ? חברים???) שמתומחר די זהה ועוד לא ראיתי אחד שעלה על הכביש בארץ.
צריכת דלק ? מרווחי טיפולים ?
נראה כלי פצצה, תא האחסון גדול זה תמיד כיף, מפתח אלחוטי זה גם מבורך.
נערך לאחרונה על ידי Mortar; 26-04-2017 בשעה 01:25.
בכתבה אומרים שיש לקטנוע הזה 2 משולשי היגוי, למה הכוונה? מה יש בקטנוע רגיל? איך זה יותר טוב?
קטנוע רגיל
אופנוע וקטנוע לא רגיל כמו tmax
זה טוב בגלל שיש פחות פיתול על הבולמים מה שהופך את הפרונט ליותר חזק ואת ההיגוי ליותר חד.
שני משולשי היגוי זה דבר עקרונית טוב מהסיבות שטרייבל כתב אבל למשל לאקסייטינג של קימקו יש כאלה וההיגוי שלו נחשב לעל הפנים (לא מנסיון אישי אלא רק ממה שקראתי).
מה שכן חוץ מהאקסייטינג אני לא זוכר אף קטנוע קטן מ 500 סמ"ק שיש לו שני משולשי היגוי, זה דבר נדיר בקטגוריה ורוב הסיכויים שזה יעשה הבדל משמעותי.
עריכה: טעות שלי, לא קראתי נכון את ההודעה של טרייבל.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
תודה על ההסבר
אז המשולש זה החיבור האופקי שרואים ובאופנוע יש שניים כאלה, אחד מתחת לשני.
אני גם רואה שבקטנוע יש ציר אחד שיורד למזלג ואילו באופנועים יש 2 צירים ואז כל העסק נהיה יותר קשיח.
מצאתי את זה שענה על עוד כמה שאלות:
![]()
מה לגבי האצות ומהירות סופית?