תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: השקה עולמית: ימאהה איקסמקס 300

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    השקה עולמית: ימאהה איקסמקס 300

    האיקסמקס 300 החדש של ימאהה לא ממציא מחדש את הגלגל - הוא רק משפר אותו קצת; רכיבה ראשונה בהשקה העולמית בפירנצה.

    http://fullgaz.co.il/?p=120808


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    הייתי קצת סקפטי עד שראיתי את נתון המשקל. 30 קילו הבדל בינו לבין ה-400.
    מעניין אם זה באמת מורגש...

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    מעניין איך הוא בהשוואה ל400... ומול הבברלי 350 ? (מה עם מבחן לבברלי ? חברים???) שמתומחר די זהה ועוד לא ראיתי אחד שעלה על הכביש בארץ.

    צריכת דלק ? מרווחי טיפולים ?

    נראה כלי פצצה, תא האחסון גדול זה תמיד כיף, מפתח אלחוטי זה גם מבורך.
    נערך לאחרונה על ידי Mortar; 26-04-2017 בשעה 01:25.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    בכתבה אומרים שיש לקטנוע הזה 2 משולשי היגוי, למה הכוונה? מה יש בקטנוע רגיל? איך זה יותר טוב?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    קטנוע רגיל

    אופנוע וקטנוע לא רגיל כמו tmax


    זה טוב בגלל שיש פחות פיתול על הבולמים מה שהופך את הפרונט ליותר חזק ואת ההיגוי ליותר חד.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    שני משולשי היגוי זה דבר עקרונית טוב מהסיבות שטרייבל כתב אבל למשל לאקסייטינג של קימקו יש כאלה וההיגוי שלו נחשב לעל הפנים (לא מנסיון אישי אלא רק ממה שקראתי).
    מה שכן חוץ מהאקסייטינג אני לא זוכר אף קטנוע קטן מ 500 סמ"ק שיש לו שני משולשי היגוי, זה דבר נדיר בקטגוריה ורוב הסיכויים שזה יעשה הבדל משמעותי.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי decktor צפיה בהודעה
    שני משולשי היגוי זה דבר עקרונית טוב מהסיבות שטרייבל כתב אבל למשל לאקסייטינג של קימקו יש כאלה וההיגוי שלו נחשב לעל הפנים (לא מנסיון אישי אלא רק ממה שקראתי).
    מה שכן חוץ מהאקסייטינג אני לא זוכר אף קטנוע קטן מ 500 סמ"ק שיש לו שני משולשי היגוי, זה דבר נדיר בקטגוריה ורוב הסיכויים שזה יעשה הבדל משמעותי.
    על גרסת ה 250 של האיקמקס אני יכול להעיד מניסיון אישי שההיגוי שלו מעולה.
    מאמין שבימאהה שקדו על תכנון מצוין גם בגרסה המדוברת.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    עריכה: טעות שלי, לא קראתי נכון את ההודעה של טרייבל.
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    תודה על ההסבר

    אז המשולש זה החיבור האופקי שרואים ובאופנוע יש שניים כאלה, אחד מתחת לשני.
    אני גם רואה שבקטנוע יש ציר אחד שיורד למזלג ואילו באופנועים יש 2 צירים ואז כל העסק נהיה יותר קשיח.

    מצאתי את זה שענה על עוד כמה שאלות:

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    193
    מה לגבי האצות ומהירות סופית?

אשכולות דומים

  1. השקה עולמית: פיאג'ו דוחפת קדימה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-09-2016, 12:49
  2. השקה עולמית: דוקאטי היפרמוטארד 939 ו-939SP
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-03-2016, 16:58
  3. השקה עולמית: ימאהה mt-03
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-03-2016, 12:22
  4. השקה עולמית: ימאהה xsr900
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 20-02-2016, 19:20
  5. דוקאטי מונסטר 1200r בהשקה עולמית – מפלצת פרימיום
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-10-2015, 22:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO