נראה לי שהכוונה לנפח ולא לעוצמת שמע כי זה פרמטר של CO.
קודם כל תבדוק תקינות הסעפת והאגזוז יכול להיות שיש לך חור במערכת הוא חוסר אטימה באחד מהחיבורים
שלום,
ברשותי MAJESTY 400 2006 50KM,
הרבה זמן שמתי לב שיש רעש של באס ופיצוצים מהאגזוז בהאצה והאטה,
ובמיוחד שהיום עמדתי ליד קטנוע כזה ושמתי לב שאין לו רעש כמו שלי בהאצה ברמזור,
קראתי בספר רכב שיש ADJUSMENT EXHAUSTE GAS VOLUM
אך לא הבנתי למה זה מועיל ואיך לכוון למטה או למעלה.
או אולי בעיה בהצתה,
חושב להחליף חוט וראש פלג,
http://www.interload.co.il/upload/1824887.JPG
צילום מסך מהספר רכב למבינים.
תודה לעוזרים.
נערך לאחרונה על ידי TUREL; 26-04-2017 בשעה 15:02.
נראה לי שהכוונה לנפח ולא לעוצמת שמע כי זה פרמטר של CO.
קודם כל תבדוק תקינות הסעפת והאגזוז יכול להיות שיש לך חור במערכת הוא חוסר אטימה באחד מהחיבורים
אולי זה כיון שסתומים בספר רכב כתוב כל 40 אלף, והשימסים אמינים שורדים אפילו יותר,
הקטנוע לא ניכבה בהנעות קרות,רמזורים מניעה בנגיעה.
עצות יתקבלו בברכה.
כיוון שסתומים לא שייך לשרידות של השימסים.
עם הזמן השסתום מטפס למעלה מה שמקטין את המרווח,לכוון מרווח שסתומים יועיל רק אם יש בזה צורך.
בגלל שהיית צריך לכוון לפני 10 אלפים חשוב לבדוק אבל זה לא שייך לבעיה.
רעש של בס ופצפוצים בעומס (האצה) מעידים על בעית הצתה,תבדוק את הקויל והפלאג וגם את המסננים של האוויר.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 27-04-2017 בשעה 22:46.
היתיעצתי עם מוסכניק מוכר מיצחק שדה נאמר לי שאם לא ניכבה ברמזורים אין צורך לכוון שסתומים.
מסננים חדשים.
קויל וחוט איך אני בודק.