20,000 ק"מ??? ברגל אני עושה יותר בשנה
שלום לכולם
התחדשתי לי בשישי האחרון בסוזוקי בנדיט GSF 650 SA שנת 2006 עם 20 אלף ק"מ.
אני מרוצה מהאופנוע, אבל הדבר שהכי מפריע לי זה המראות.
הדבר היחיד שאני רואה בהן, זה את הכתפיים שלי, וחצאי רכבים.
האם יש פתרון אסטתי לבעיה הזאת? האם יש מראות שגם נראות טוב וגם פרקטיות?
אשמח לעזרה
בתודה עדי
20,000 ק"מ??? ברגל אני עושה יותר בשנה
לא 220 או 120 אלא 20 או ליתר דיוק 22 אלף.
פה בשוויץ לא חסר מציאות של אופנועים שבקושי רוכבים עליהם.
הבן אדם שמכר את האופנוע דרש 3500 פרנק ואחרי התכבויות סגרנו על 2300 אלף (להכפיל ב4 בשביל לדעת מכיר בש"ח).
החסרון היחיד שאני צריך לעשות טיפוך 24 (החלקים כבר בדרך).
אחחח חו"ל..
הא... תגיד חו"ל
כשאין 100% מיסים ואונס בכל דבר שקשור לענף הכל נראה אחרת..
כיף לחיות בארץ שבה השמש לא מטגנת את הצבע, הוא נראה מדהים ולא נראה לי שעבר צביעה מחדש.
לעניין המראות, אולי כיון מחדש של זרועות המראה אם ניתן, אתה לא אמור לראות את הגוף שלך במראה.
Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk
תודה, הרוב נשמרים בצורה טובה מאוד, האופנוע שלי חנה תמיד בגראז' של הבעלים הקודמים (אני יד שלישית).
האופנוע לא עבר צביעה או תאונות.
לגבי המראות ניסיתי את כל הכיוונים ועד עכשיו לא הרגשתי שיפור משמעותי.
האם מראות אפטר מרקט יעזרו כאן?
Sent from my SM-A310F using Tapatalk
יכול להיות שיעזור, אבל אין מצב שעם כיוון נכון אתה רואה רק את הכתפיים שלך.. זה פשוט לא הגיוני
(אלא אם אתה איזה ענק או משהו)
שב עליו בתנוחת רכיבה הרגילה שלך ותכוון אותם עד שתראה את מה שמאחוריך באופן נורמלי.
בכל מקרה,זה נראה מראות עם חיבור סטנדרטי ככה שבאיביי יש המון שיתאימו
כל אחד איך שהוא רגיל, אני דווקא רגיל לראות קצת מעצמי במראה, אל תשכח שאנחנו משנים תנוחה בהתאם למהירות ולהטייה.
מניסיון רק מראות איכותיות או מקוריות.
כל הקקי הסיני הזה עף ברוח.
גם לי באופנוע הייתה בדיוק הבעיה הזו, יש מוצר זול ופשוט שפותר את הבעיה
http://www.ebay.com/itm/2X10MM-MOTOR...3D142364792617
מתקינים עליהם את המראות המקוריות והבעיה נפתרה
נראה דווקא טוב, נזמין וננסה.
אתמול ישבתי כשעה ולא מצאתי כיוון שאני מרוצה ב100 אחוז.
בסופר טנרה הישן שהיה לי ובgs1200 מצאתי תוך מספר דקות כיוון מתאים.
Sent from my SM-A310F using Tapatalk
אז אני חייב לכם עידכון, האופנוע נמכר לפני מספר חודשים ב3000 פרנק.
האופנוע נמכר עם 32000 ק"מ, והטיפולים אשר נעשו בו בזמן הזה, זה החלפת קיט שרשרת, פלאגים, שמן פילטר שמן, פילטר דלק, כמובן כיוון שסתומים, ברגים אשר היו לא מקוריים הוחלפו למקוריים, בסה"כ ההוצאות על האופנוע הסתכמו ב500 פרנק.
לבנתיים אין לי אופנוע (2 ילדות קטנות וחוסר זמן), אבל התכנון עוד כמה שנים, אחרי הלימודים (שנתיים לימודים 160 אלף ש"ח), וכאשר יהיה יותר כסף בחשבון אז לחזור לרכב.
לגבי מי שקנה את האופנוע, בחור צעיר אשר עוד לא הוציא רישיון (נוסע עם L, לימוד נהיגה), הוא ביקש שאני יעביר לו קורס מזורז כדי שהוא יוכל להגיע הביתה (מרחק של 3 שעות נסיעה), הבאתי לו את המעיל רכיבה, כפפות ואת הקסדה שלי (חבל שישכב לי סתם בבית ויעלה אבק, גם ככה הכל היה כבר דורש החלפה).
בשוויץ אפשר להירשם ללמוד נהיגה, ואז מקבלים רישיון זמני ויש כמובן את העיניין של הביטוח.
האם הוא הגיע בביטחה הביתה? אין לי מושג.