אם מדובר בנוחות של נסיעה וכוח מניסיון הייתי יורד מאופנועי צילינדר יחיד מהסיבה שהם בעלי הספק נמוך
ושופעי וויברציות כגון cbr250r/300r ,rc390, כול הדיוקים למיניהם הם יותר מזכירים אופנועי שטח מאשר כביש.
בגדול זה או נינגה 300 או הונדה 500, אבל בגלל שהם מאוד קרובים במחיר (הבדל של 7 אלף שקל ו9 כוח סוס)
אחד בעל אופי "טורינג" ה500 של הונדה ואחד בעל אופי "ספורטיבי" ה300 של קאווסאקי
(בעל תנוחת הרגשה אופנוע 600 אבל עם מנוע של טוסטוס אם אתה מנסה להשוות ל4 צילינדרים)

בסופו של דבר השאלה כמה אתה מוכן להשקיע ולאיזה מטרה, ככה או ככה בעוד שנה אתה תעשה a ותחליף שוב
אל תקשיב לאלה שאומרים לך שבשביל נפח אתה צריך ללמוד על אופנוע כבד, הרבה קפצו מ250 ל600 והם בסדר גמור
כול עוד יש לך ראש על הכתפיים, יד ימין רגועה וידע בסיסי בתפעול הילוכים אתה תסתדר יותר ממעולה (מניסיון)