50 ק"מ ביום זה לא כל כך הרבה.. אם זה באמת מתחלק ב 25 לכיוון.
אני יכול לומר שהסיבי לא ירגיש את זה יותר מדי והרכיבה עליו סופר נוחה ובמרחקים כאלו זה תענוג. אולי תצטרך להחליף למשקף גבוה יותר וזהו.
ה sv חזק בהרבה, תנוחת רכיבה יותר שפופה, למישהו בגובה שלך זה כנראה חיסרון ברכיבה ארוכה. גם אין לו משקף רוח (אני הוספתי). אבל, זה אופנוע שמרגיש פשוט הרבה יותר מכל בחינה. כח, גיר, אפילו רעש המנוע.
אני חושב שעניין הגובה שלך יכול להכריע את הכף כי ה sv באמת נמוך יותר וצפוף יותר.. בלי רכיבת מבחן קשה לומר אם תוכל להיות עליו ולהינות מהרכיבה.
אני מעדיף את ה sv למרות שהוא פחות נוח מהבחינה הזו (אגב כיסא נוראי) אבל בגלל הפרש הגובה זה עלול להיות קיצוני יותר.
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
מוטי.
-->SV650<--
מצטרף לשאלה של שתי הפעימות - למה יותר טוב להריץ על דיינו ואיך זה עוזר להרצת שאר חלקי האופנוע?
וגם, איפה אפשר להריץ על דיינו בארץ?
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
לגבי הרצה
http://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7...A7%D7%99-z900/
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
מוטי.
-->SV650<--
הרצה מודרנית קצרה מאוד עד לא קיימת אבל אני מניח שהכוונה פה היא שבתנאי מעבדה הדיוק של ההרצה הרבה יותר גבוהה.
טולרנס נכון הוא מפתח להרצה טובה ואת זה קובעת הטמפ' - בתנאי מעבדה אפשר לשמור על טווח טמפ' צר תוך העמסה מבוקרת שיוצרת אותה,מה שבכביש ציבורי לא יכול להתקיים.
לגבי שאר המכלולים זה לא כי הם לא עובדים.
אני לא גר בארץ אני נמצא בארה״ב אבל מאמין שיש הרצות דינו בארץ
מצורף לינק להסבר ע״י המוסכניק שלי למה עדיף
https://youtu.be/KPtx1oH54Bg
מקווה שעזרתי
Sent from my iPhone using Tapatalk
cool! תודה.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו