שלום לכולם אשמח לשמוע מניסיון של אנשים כאן אולי לכם יש רעיון מה לבדוק בתופעת באק פאיירים
אז ככה מדובר בגילרה ראנר 200 2011, לאחרונה הולחף קרבורטור, לא זוכר האם היו באק פאיירים לפני ההחלפה של הקרבורטור כי הוא הוחלף כמה ימים לאחר רכישת הקטנוע, מדובר בבאק פאיירים ממש קטנים בעיקר כשהמנוע קר, כמעט ולא שומעים אותם יותר כמו "פלוצים" מהאגזוז.
הסעפת מחוזקת ולא רופפת, היום הורכב סליפ און של לאו וינצי והבאק פאירים הקטנים הפכו לפיצוצים חזקים בכל פעם כשאני עוזב את הגז מהר,
האגזוז הורכב על קטנוע אחר בשביל בדיקה ולא היו באק פאירים.
ואם ה"פלוצים" היו נעלמים אחרי חימום מנוע עם אגזוז המקורי כאן מדובר בתופעה שלא נעלמת אולי יש פחות באק פאירים בסלד נמוך אבל זה עדיין חזק
מה ניתן לבדוק ומאיפה מתחילים?
חוץ מסעפת רופפת מה עוד יכול לגרום לתופעה?
ראיתי חוט הצתה וכובא פלאג לא מקורי וניראה ממש זול אולי הבעיה שם?
הוחליף פלאג לפני כחודש
כל רעיון בדיקה יתקבל בברכה, חג שמח ורכיבות בטוחות לכולם![]()