סליפ און או פול סיסטם?
אתה יודע שבלי שינויים בתיבת אוויר והגדלת דיזות לא עשית כלום בזה שהחלפת אגזוז.
שלום לכולם אשמח לשמוע מניסיון של אנשים כאן אולי לכם יש רעיון מה לבדוק בתופעת באק פאיירים
אז ככה מדובר בגילרה ראנר 200 2011, לאחרונה הולחף קרבורטור, לא זוכר האם היו באק פאיירים לפני ההחלפה של הקרבורטור כי הוא הוחלף כמה ימים לאחר רכישת הקטנוע, מדובר בבאק פאיירים ממש קטנים בעיקר כשהמנוע קר, כמעט ולא שומעים אותם יותר כמו "פלוצים" מהאגזוז.
הסעפת מחוזקת ולא רופפת, היום הורכב סליפ און של לאו וינצי והבאק פאירים הקטנים הפכו לפיצוצים חזקים בכל פעם כשאני עוזב את הגז מהר,
האגזוז הורכב על קטנוע אחר בשביל בדיקה ולא היו באק פאירים.
ואם ה"פלוצים" היו נעלמים אחרי חימום מנוע עם אגזוז המקורי כאן מדובר בתופעה שלא נעלמת אולי יש פחות באק פאירים בסלד נמוך אבל זה עדיין חזק
מה ניתן לבדוק ומאיפה מתחילים?
חוץ מסעפת רופפת מה עוד יכול לגרום לתופעה?
ראיתי חוט הצתה וכובא פלאג לא מקורי וניראה ממש זול אולי הבעיה שם?
הוחליף פלאג לפני כחודש
כל רעיון בדיקה יתקבל בברכה, חג שמח ורכיבות בטוחות לכולם![]()
סליפ און או פול סיסטם?
אתה יודע שבלי שינויים בתיבת אוויר והגדלת דיזות לא עשית כלום בזה שהחלפת אגזוז.
באקפאירים זה תופעה שיכולה להיגרם מכמה סיבות, הנפוצות שבהם:
קויל,פלאג,חוט פלאג, תערובת עשירה מדי (החלפה של PC, שינויים בתיבת אוויר וכיוצא בזה).
אז באמת הייתי מתחיל מהחוט והכובע שאמרת שנראים לא מקוריים.
JohnnyDee הסליפ און הורכב לבדיקה ופול סיסטם בדרך אלי, אני יודע שבשביל לקבל תוצאות הרבה דברים צריכים לקבל שדרוג וזה כבר בתכנון מתקדם
mudale222 תודה אתחיל מהחוט וכובע תודה רבה
עידכון הבעיה לא נפטרה מהחלפה של קויל, חוט פלאג וכובע פלאג, מחר אבדוק את העניין התערובת, כמה סיבובים צריך לפתוח את הבורג אוויר? 2,5 נכון?
סליחה על עידכון על עידכון אבל נמצא הבעיה, אולי מישהו בעתיד יחפש ואולי זה יעזור לו,
בהרכבת אגזוז חדש, שמתי לב למערכת זיהום אוויר שיושבת מעל הסעפת הייתה הזעה של שמן, לא רצינית כי אין סימנים בחניה בגלל זה אף פעם לא שמתי לב לזה.
היום פירקתי את הצינור בניתי אטם חדש מברזל והבאק פאירים נעלמו.
תודה אפשר לנעול![]()