עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: הכנת WR250R לשטח

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    44

    הכנת WR250R לשטח

    רציתי לדעת איך מומלץ להכין את האופנוע הזה לשטח? האם אני צריך לפרק את המנורות שיש באופנוע ואת הלוחית רישוי? פעם אחרונה שיצאתי לרכיבה האופנוע כמעט נפל לי וירד לי האסימון שאם האופנוע נופל, כנראה שאחת המנורות תישבר, במקרה הטוב. לפחות לפי איך שזה נראה. ואם יש עוד המלצות לגבי הכנה של האופנוע אני אשמח לעצות.
    מדבר בעיקר על החלק הזה-


  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    44
    שחכתי לשאול, אני צריך לפרק את המראות גם לפני שטח?

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    עדיף לפרק את כל האיתותים וגם את המראות.
    אולי לקנות מראה מתקפלת ולהשאיר רק אחת בצד שמאל.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    רצוי להרכיב מחרשה קטנה עם פנס אחורי סימלי.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    44
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    עדיף לפרק את כל האיתותים וגם את המראות.
    אולי לקנות מראה מתקפלת ולהשאיר רק אחת בצד שמאל.
    מותר לנסוע בכביש עם מראה אחת? (בין שטח לשטח) והאם יש חברה מומלצת, סוג מומלץ של מראה?

    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    רצוי להרכיב מחרשה קטנה עם פנס אחורי סימלי.
    אותה שאלה כמו למעלה, חוקי להיות רק עם פנס ובלי איתותים? ואפשר להחליף בין המחרשות באופן קבוע? (אני אחליף בערך פעמיים בשבוע)


    תודה רבה לכם

  6. #6
    שים מחרשה מקוצרת באופן קבוע (עם נורית מס' רישוי כדי שתעבור טסט) וזה הכל. לא חסרים דגמים.

    בקשר למאותתים: לא חייבים להסיר אותם - אלא אם אתה רוכב באזורים סלעיים ובנוסף נוטה להפיל את האופנוע הרבה... ואז אפשר לקנות מאותתים קטנים יותר, או כאלו שמתקפים בקלות כמו "Tuff Lites".

    מראות - יש המון סוגים של מראות מתקפלות ו/או מראות דו"ש... לא חסר דגמים בכל מיני טווחי מחירים.
    בשטח אתה מקפל אותן. בכביש אתה פותח אותן.

    כל מה שאני אומר זה כמובן אם יש לך זמן רכיבה משמעותי על אספלט מידי פעם ו/או בהגעה לשטח.
    אבל אם אתה משתמש באופנוע 100% רק לשטח (בכלל לא רואה אספלט) אז ברור שעדיף להסיר לחלוטין מראות ומאותתים ומחרשה, ולהרכיב אותם רק פעם בשנה כשעושים טסט.

    דבר נוסף שלא כתבת עליו ולדעתי כדי שתתעכב עליו זה מיגונים:
    האופנוע הזה מגיע סטוק בלי מגן גחון ובלי מגיני ידיים, ועם כידון רך יחסית שמתעקם אחרי כמה נפילות. כדאי להשקיע על כידון עבה רציני שמתאים לרכיבת שטח, וחובה לקנות מגן גחון ומגיני ידיים... פשוט חובה. אפילו אם רכיבות השטח שלך הן רק 10 אחוז מהזמן - לדעתי לא כדאי לוותר על זה (ואני עוד לא מדבר על שלל מיגונים אחרים שיכולים לחסוך לך הרבה כסף בעתיד, במיוחד אם אתה אחד שרוכב הרבה באזורים סלעיים וגם מפיל הרבה את האופנוע).

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    בגדול מסכים עם מה שנאמר מעלי. אוסיף קצת מניסיוני על DRZ -
    מומלץ מאד להחליף למחרשה חלופית ומקוצרת. גם אם לא תחליף, אתה בסוף תחליף בעוד מספר ימים/שבועות/חודשים כשהמקורית תשבר, וחבל.
    לפרק את האיתותים והמראות המקוריים, הם יקרים בולטים ושבירים.
    אני התקנתי מאותתים זולים ופשוטים מאיביי/עליאקספרס. את הקדמיים התקנתי בצורה כזו שהם היו מוגנים על ידי הכידון והטלסקופים ככה שהם אף פעם לא נשברו. האחוריים היו נשברים אחת לכמה חודשים, תמיד הייתי דואג שיהיה לי סט נוסף בבית, לפחות לטסט. אם עוצר אותך שוטר אתה תמיד יכול להראות לו את ה"גדם" של האיתות ולהגיד שהוא הרגע נשבר בשטח.
    משהו בסגנון הזה.
    גם אצלי היתה לי מראה אחת עם בסיס כדורי שהיתה מקופלת כל הזמן (גם ככה היא ממש לא שימושית בכביש). יש טענות שמספיק שמאל, זה לא עזר לי ששוטר עצר אותי והוריד אותי מהכביש. לא נראה לי שתלך על זה לבית משפט. עדיף שיהיו לך שתיים מתקפלות.

    ומחזק מאד את עניין המיגונים. חובה!
    תתחדש ותהנה

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    44
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    בגדול מסכים עם מה שנאמר מעלי. אוסיף קצת מניסיוני על DRZ -
    מומלץ מאד להחליף למחרשה חלופית ומקוצרת. גם אם לא תחליף, אתה בסוף תחליף בעוד מספר ימים/שבועות/חודשים כשהמקורית תשבר, וחבל.
    לפרק את האיתותים והמראות המקוריים, הם יקרים בולטים ושבירים.
    אני התקנתי מאותתים זולים ופשוטים מאיביי/עליאקספרס. את הקדמיים התקנתי בצורה כזו שהם היו מוגנים על ידי הכידון והטלסקופים ככה שהם אף פעם לא נשברו. האחוריים היו נשברים אחת לכמה חודשים, תמיד הייתי דואג שיהיה לי סט נוסף בבית, לפחות לטסט. אם עוצר אותך שוטר אתה תמיד יכול להראות לו את ה"גדם" של האיתות ולהגיד שהוא הרגע נשבר בשטח.
    משהו בסגנון הזה.
    גם אצלי היתה לי מראה אחת עם בסיס כדורי שהיתה מקופלת כל הזמן (גם ככה היא ממש לא שימושית בכביש). יש טענות שמספיק שמאל, זה לא עזר לי ששוטר עצר אותי והוריד אותי מהכביש. לא נראה לי שתלך על זה לבית משפט. עדיף שיהיו לך שתיים מתקפלות.

    ומחזק מאד את עניין המיגונים. חובה!
    תתחדש ותהנה
    האם תוכל תמונה של איך שאתה שם את האיתותים? והאם קל לבצע את ההרכבה שלהם בבית? (אין לי ניסיון ). ואתה יודע במקרה אם מרחבה מקוצרת מורידה את האחריות? שוב, האם קל להחליף בין המקורית ומקוצרת? ולגביי המראות, האם שווה להזמין מראות מאייבי? או ששווה כבר לקנות בארץ? ויש לי מגן גחון ומגן ידיים תודה רבה !

  9. #9
    לפרק ולהרכיב מאותתים זה לא בעייתי. אתה מפרק רק את המאותת עצמו ולא את כל התשתית.

    אני לא חושב שמחרשה מקוצרת תבטל אחריות. אבל אם אתה רוצה להיות בטוח - תשאל במטרו.

    לדעתי הכל כדאי לקנות באיביי או אמזון וכו', בטח אם אתה לא לחוץ בזמן ומוכן להמתין שבועיים עד שהחבילה תגיע.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי DAce צפיה בהודעה
    האם תוכל תמונה של איך שאתה שם את האיתותים? והאם קל לבצע את ההרכבה שלהם בבית? (אין לי ניסיון ). ואתה יודע במקרה אם מרחבה מקוצרת מורידה את האחריות? שוב, האם קל להחליף בין המקורית ומקוצרת? ולגביי המראות, האם שווה להזמין מראות מאייבי? או ששווה כבר לקנות בארץ? ויש לי מגן גחון ומגן ידיים תודה רבה !
    לצערי לא אוכל להעלות תמונה, זה היה האופנוע הקודם שלי.
    ההרכבה כמו שאמר קוקו לא מסובכת, וזה פשוט לחבר במקום הקודמים ולחבר את הכבלים באותה הצורה. כנראה שהחיבורים של האיתותים החלופיים לא יהיו זהים למקוריים ותצטרך לאלתר שם משהו מכוער או לסדר חיבורים חדשים בצורה יפה, אבל בדיוק ככה צוברים ניסיון. אתה מוזמן לשאול כאן אם תסתבך.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    16
    יש למישהו קישור טוב למחרשה מקוצרת שעוברת טסט?

  12. #12
    היום בערב אני אחזור הביתה אני אריץ חיפוש ואתן לך כמה לינקים.

    אבל בכל מקרה כדאי שתדע:
    מחרשה מקוצרת שעוברת טסט זו בסה"כ מחרשה מקוצרת שיש לה למעלה נורית לוחית רישוי.
    הכי טוב זה כמובן לקנות מחרשה מקוצרת חדשה שמגיעה כבר עם נורית כזו, בילט-אין.

    אבל גם אם אתה לא מוצא מחרשה מקוצרת שמגיעה עם נורית - אתה יכול פשוט להשתמש בנורית המקורית שיש לך סטוק... פשוט לנתק אותה מהמחרשה המקורית שלך, ואח"כ לאלתר להצמיד אותה מעל המחרשה המקוצרת החדשה.
    (אתה מפרק את הנורית המקורית שלך מהמחרשה המקורית - ומרכיב אותה (עם הבית מנורה) עם ברגים מאלתר משהו על גבי המחרשה המקוצרת החדשה שקנית. זה לא כזה מסובך.)

  13. #13
    R&G
    http://www.rg-racing.com/browsetype/...50_X/LP0082BK/
    תריץ חיפוש בגוגל אולי יש גם מקומות אחרים שמוכרים עם משלוח לישראל יותר זול

    EDGE2 drc
    http://drcproducts.com/elect/d45-29-34/index_wrx.html
    פשוט תריץ חיפוש בגוגל ובאי-ביי ובאמזון. יש הרבה חנויות שמוכרות עם משלוח זול לישראל.

    DAYTONA
    https://www.amazon.co.jp/%E3%83%87%E...wr250r+daytona
    זו חברה יפנית. אתה תצטרך לקנות מאמאזון יפן. הם שולחים לארץ ב-DHL אקספרס וממש מהר. זה אמור להיות מוצר ממש טוב.

    יש לך את המוכר הגרמני הזה באי-ביי. שמייצר מחרשה מקוצרת תוצרת גרמניה ל WRR או WRX
    http://www.ebay.com/sch/m.html?_odkw...wr250&_sacat=0
    אתה יכול לבחור מוצר עם נורית למס' רישוי, או בלי.

    ויש עוד הרבה חברות שמייצרות מחרשה מקוצרת ל WRR בלי אפשרות לנורית לוחית רישוי (ואז תצטרך לקחת את המקורית ולאלתר להצמיד אותה למחרשה החדשה שלך)
    למשל
    zap racing
    B&B racing
    yoshimura (כן. זו מהאגזוזים)

    פשוט תריץ חיפוש בגוגל
    wr250r fender eliminator
    או wr250r tail tidy
    או למשל wr250r licence plate

    אתה כבר תמצא הרבה תוצאות

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    עוד טיפ קטן שנזכרתי בו -
    גם לוחית הרישוי עצמה נוטה להתקמט בשטח מה שיגרור בעיות עם שוטרים/טסט.
    אני שיפצרתי ללוחית שלי טבעת גומי ( = פרוסה של פנימית) בחלקה האחורי, כך שהיא לא היתה מוברגת למחרשה אלא מולבשת עליה עם הטבעת הזו.
    ככה בכל פעם שהגעתי לשטח פירקתי בשנייה את הלוחית וחיברתי אותה לתיק גב, וברגע שחזרתי לכביש החזרתי אותה למחרשה.

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי DAce צפיה בהודעה
    רציתי לדעת איך מומלץ להכין את האופנוע הזה לשטח? האם אני צריך לפרק את המנורות שיש באופנוע ואת הלוחית רישוי? פעם אחרונה שיצאתי לרכיבה האופנוע כמעט נפל לי וירד לי האסימון שאם האופנוע נופל, כנראה שאחת המנורות תישבר, במקרה הטוב. לפחות לפי איך שזה נראה. ואם יש עוד המלצות לגבי הכנה של האופנוע אני אשמח לעצות.
    מדבר בעיקר על החלק הזה-
    דבר ראשון, התמונה ששמת לא טובה, זאת לא המחרשה שיש באופנוע בגירסה הנמכרת בארץ.
    זאת המחרשה של הדגם האמריקאי.
    בארץ זה נראה כך:


    ציטוט נכתב במקור על ידי DAce צפיה בהודעה
    שחכתי לשאול, אני צריך לפרק את המראות גם לפני שטח?
    צריך זאת מילה חזקה
    חוקית, לא.
    מעשית, מומלץ בחום, בעיקר כדי למנוע שבירות.

    לגבי מראות מתקפלות, אני אישית משתמש בtusk folding mirror ומציב אותן מתחת לכידון.
    מצד שני, אני רוכב סופרמוטו בעיקר, אבל כאשר אני בשטח, אני פשוט מקפל אותן עוד יותר פנימה והכל סבבה
    בנוסף, אני גם רוצה להוסיף מראות מתקפלות על המגיני ידיים
    משהו כזה בערך:



    אם אתה מחפש לקנות פה בארץ, אז יש את המראות של DRC שכמעט כולם קונים את החיקויים שלהן
    את המקורי אפשר למצוא פה בארץ:
    מראה שמאלית

    מראה ימנית



    ציטוט נכתב במקור על ידי DAce צפיה בהודעה
    האם תוכל תמונה של איך שאתה שם את האיתותים? והאם קל לבצע את ההרכבה שלהם בבית? (אין לי ניסיון ). ואתה יודע במקרה אם מרחבה מקוצרת מורידה את האחריות? שוב, האם קל להחליף בין המקורית ומקוצרת? ולגביי המראות, האם שווה להזמין מראות מאייבי? או ששווה כבר לקנות בארץ? ויש לי מגן גחון ומגן ידיים תודה רבה !
    לגבי מחרשה מקוצרת, קונים, מרכיבים ויותר לא מפרקים
    מקסימום מפרקים את המספר מהמחרשה, אבל לרוב לא נוגעים יותר מזה.

    אצלינו בימאהה, במידה ואתה קונה מחרשה שמתאימה לדגם, ההרכבה היא מאוד קלה, פשוט לנתק בערך שלושה קונקטורים
    ומשהו כמו שישה ברגים.

    לגבי האחריות, למיטב ידיעתי התקנת DRC Edge2 על אפריליה SXV לא מוריד אחריות
    האם מטרו נוהגים כמו אבניר? אין לי מושג
    אבל כמו שאמרתי קודם, אם אתה קונה משהו שמותאם במיוחד לאופנוע, החלפה היא מאוד פשוטה

    עוד משהו שאני אוהב בDRC Edge2, אפשר לקנות לה לוח "חכם" (יותר) עם איתות אינטגרלי
    אני פשוט מת על השטויות הללו
    איתותים מובנים פשוט עושים לי את זה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי orenzaq צפיה בהודעה
    יש למישהו קישור טוב למחרשה מקוצרת שעוברת טסט?
    הDRC Edge2 בוודאות עוברת טסט
    אפשר לקנות את הגירסא האוניברסלית שלה פה מהיבואן הרישמי
    למרות, שאם גם לך יש WR, הייתי מדבר איתם בפרטי ומברר לגבי הדגם שמתאים במיוחד לWR
    אגב, גם DRC עם איתות אינטגרלי ופלסטיק שחור (במקום אדום) עובר טסט
    אז הסר דאגה מליבך



    לגבי שאר ההכנות לשטח, מגן רדיאטור מומלץ בחום
    בפייסבוק מתארגנת קבוצת רכישה על מגיני קייסים מקארבון
    ובכללית, ממליץ לך להצטרף גם לקבוצה העולמית, יש שם המון מידע ומלא חומר קריאה
    Yamaha WR250X & WR250R
    או לקבוצה הישראלית, ששם כאמור מתארגנת הקבוצתית על הקייסים, וגם יש שם המון תיאומי רכיבות
    WR250R RIDERS (ISRAEL)
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

אשכולות דומים

  1. מחפש דוש עם נטייה לשטח
    על ידי asafs בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 07-12-2016, 11:34
  2. חזרה לשטח עם דו״ש בתקציב דל
    על ידי m.c. בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 03-12-2016, 13:03
  3. ציוד מיגון לשטח
    על ידי יאיר בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 10:40
  4. כלי לשטח
    על ידי virali בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 05-06-2015, 11:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO