שים מחרשה מקוצרת באופן קבוע (עם נורית מס' רישוי כדי שתעבור טסט) וזה הכל. לא חסרים דגמים.

בקשר למאותתים: לא חייבים להסיר אותם - אלא אם אתה רוכב באזורים סלעיים ובנוסף נוטה להפיל את האופנוע הרבה... ואז אפשר לקנות מאותתים קטנים יותר, או כאלו שמתקפים בקלות כמו "Tuff Lites".

מראות - יש המון סוגים של מראות מתקפלות ו/או מראות דו"ש... לא חסר דגמים בכל מיני טווחי מחירים.
בשטח אתה מקפל אותן. בכביש אתה פותח אותן.

כל מה שאני אומר זה כמובן אם יש לך זמן רכיבה משמעותי על אספלט מידי פעם ו/או בהגעה לשטח.
אבל אם אתה משתמש באופנוע 100% רק לשטח (בכלל לא רואה אספלט) אז ברור שעדיף להסיר לחלוטין מראות ומאותתים ומחרשה, ולהרכיב אותם רק פעם בשנה כשעושים טסט.

דבר נוסף שלא כתבת עליו ולדעתי כדי שתתעכב עליו זה מיגונים:
האופנוע הזה מגיע סטוק בלי מגן גחון ובלי מגיני ידיים, ועם כידון רך יחסית שמתעקם אחרי כמה נפילות. כדאי להשקיע על כידון עבה רציני שמתאים לרכיבת שטח, וחובה לקנות מגן גחון ומגיני ידיים... פשוט חובה. אפילו אם רכיבות השטח שלך הן רק 10 אחוז מהזמן - לדעתי לא כדאי לוותר על זה (ואני עוד לא מדבר על שלל מיגונים אחרים שיכולים לחסוך לך הרבה כסף בעתיד, במיוחד אם אתה אחד שרוכב הרבה באזורים סלעיים וגם מפיל הרבה את האופנוע).