היו פה כמה דיונים בנושא:
https://www.google.co.il/search?q=si...EIXN8gfnhqDYDQ
אני יודע שמאסטר עוז רוכב עם ומאוד ממליץ
זה יותר מסורבל אבל כנראה שווה את זה.
בעקרון זה לא אמור להגביל תנועה רגילה של הצוואר, רק תנועה קיצונית בעת תאונה.
לפי דעתי יש 3 אביזרי בטיחות שיעזרו בתאונה של יותר מרק החלקה והם קסדה, כרית אוויר (במעיל) וNECK BRACE.
קסדה יש לי מן הסתם אז חשבתי לגבי השניים האחרים, כרית אוויר מובנת שבאמת עובדת ולא דורשת חיבור מכני לאופנוע עולה הון לכן חשבתי לכיוון הNECK BRACE שבתכלס זה סוג של כרית אוויר שפתוחה כל הזמן.
השאלה היא אם למשהוא כאן יש נסיון ברכיבת כביש עם זה, כמה זה מגביל תנועה והאם אפשר בכלל לרכב עם זה בטיולים ארוכים?
היו פה כמה דיונים בנושא:
https://www.google.co.il/search?q=si...EIXN8gfnhqDYDQ
אני יודע שמאסטר עוז רוכב עם ומאוד ממליץ
זה יותר מסורבל אבל כנראה שווה את זה.
בעקרון זה לא אמור להגביל תנועה רגילה של הצוואר, רק תנועה קיצונית בעת תאונה.
ביקורת על מגן צוואר של Leatt
http://www.webbikeworld.com/r4/leatt...ace/review.htm
עדיין אין ממש התייחסות לאיך איך זה ברכיבה, למשל מבחינת רעש, הרי זה יושב בדיוק באיזור המערבולות מתחת לאוזן, מבחינת חום, אני מניח שזה חוסם חלק מהרוח שמגיע לצוואר ועוד...
הנק ברייס יושב צמוד לכתפיים ולשכמות ובהתאמה נכונה הוא לא קרוב לקסדה ולא מפריע לשום טווח תנועה.
לגביי רעשים - אם אתה לא רוכב עם אטמים קודם כל יש לך בעיה עוד לפני הנק ברייס. אני רכבתי עם כזה שנתיים בכביש לשטח וחזור בתלת ספרתיות, לא הרגשתי משהו חריג ברעש (אטמים כך או כך) ולא מפריע להתנהגות/ מתנגד לרוח.