מסכים שזה לא ניתוח סטטיסטי (לא מצאתי כזה) אני פשוט חושב שזה חשוב לדעת מהם הגורמים העיקריים לתאונות.
ישנם 130,000 אופנועים וקטנועים בישראל נכון לסוף 2016 וברור שלא האופנועים הם הגורם המסוכן אלה ההיבט האנושי של הרוכבים התשתיות ושאר התנועה מסביב.
לעומת מעט הרוכבות ורוכבי הקאסטום יש לא מעט רוכבי ואופנועי שטח (גם שם מסוכן) ופחות שומעים (תחושות כמובן) על תאונות קשות. יכול להיות בשל העובדה שמראש רוכבי שטח נכנסים ממוגנים מכף רגל עד ראש לרכיבה אז הם מצמצמים את ההיחשפות שלהם לפגיעות.
יכול להיות שבגלל שאין התייחסות לנתונים אמיתיים אין צורך להמשיך אך אני חושב שחשוב לציבור הרוכבים לדעת נתונים יותר מדויקים ואם אך ורק על מנת להשתפר ולהישמר.