אכן כן שורה ראשונה של הונדה 1,2,3...

כמה שינויים בצד הטכני - אפריליה בודקת (על האופנוע של סם לואוס #22) מבנה פיירינג עם 'כנפונים' מובנים, קצת בדומה לזה של סוזוקי אבל גדולים יותר.
קטמ מעצבת את הפיירינג ממש בצורה של כנפונים... אבל - כל מה שמאושר ע"י דורנה - הולך...
עוד קטמ - עוברים מנוע ומיישרים קו עם שאר הפאדוק - סקרימר out, ביג באנג in. שיפור במיקומים הורגש כמעט מייד!

לגבי הקסדות לצוות הטכני - זו תקנה (די) חדשה של הנהלת המירוץ. בטיחות כמובן במקור השינוי.

עכשיו מדרגים מוטו2

מחר מירוץ. תהנו