תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: Z250 אין חשמל באופנוע בכלל

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    17

    Z250 אין חשמל באופנוע בכלל

    שלום חברים,

    היום באתי להוציא את האופנוע לנסיעה, פתחתי סוויץ ואין חשמל בכלל, הדבר היחידי שמראה סימני חשמל זה האור הראשי שנדלק ממש ממש טיפה.
    בדקתי פיוזים כולל פיוז ראשי הכל תקין ואני לא יודע מה לעשות.
    לאופנוע הייתה מחוברת אזעקה spy5000 שהתקנתי לבד, ומה שהיה מחובר מההזעקה זה כבל שמזהה שהסוויץ נפתח והוא מתחבר לפיוז ig מעבר לזה אין חיבורים מיוחדים.
    אתמול בלילה בטעות לחצתי על הכפתור בשלט שאמור להדליק את האופנוע וניראלי שזה מה שהתחיל את הבעיה (למרות ששום כבל של הפיצר הזה לא מחובר)

    למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה?
    תודה מראש


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    המצבר שלך התרוקן.
    ניסית להניע עם כבלים מאוטו/בוסטר?
    אם מניע - צא לרכיבה של לפחות חצי שעה מחוץ לעיר, המצבר ייטען במידה מספקת.

    לגבי האזעקה - תבדוק טוב שהחיבורים טובים ומבודדים כראוי, ייתכן וקצר לשלדה רוקן המצבר...
    אתה יודע כמה צורכת האזעקה בזמן הפעלה?
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    17
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    המצבר שלך התרוקן.
    ניסית להניע עם כבלים מאוטו/בוסטר?
    אם מניע - צא לרכיבה של לפחות חצי שעה מחוץ לעיר, המצבר ייטען במידה מספקת.

    לגבי האזעקה - תבדוק טוב שהחיבורים טובים ומבודדים כראוי, ייתכן וקצר לשלדה רוקן המצבר...
    אתה יודע כמה צורכת האזעקה בזמן הפעלה?
    ואללה אתה כנראה צודק, בדקתי עכשיו מתח למצבר והראה לי 5 וולט.
    אין לי מושג כמה האזעקה צורכת אבל האזעקה מותקנת כבר כמעט חודש והאופנוע מונע פעם בשבוע ולא הייתה בעיה.
    האופנוע גם חדש ממש מוזר לי שהתרוקן המצבר.
    מה זהאומר עכשיו שצריך להחליף אותו או רק להטעין?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    תתחיל בלהטעין.
    כתבת שיש אור קדמי חלש ושיש5V כך שהמצבר לא התרוקן לחלוטין, סביר שאפשר למלא אותו מחדש.
    אם לא מקבל הטעינה או מתרוקן במהירות - בדוק טעינה ואם היא תקינה כנראה שתצטרך מצבר חדש... אבל, כאמור, זה לא נראה המקרה.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    17
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    תתחיל בלהטעין.
    כתבת שיש אור קדמי חלש ושיש5V כך שהמצבר לא התרוקן לחלוטין, סביר שאפשר למלא אותו מחדש.
    אם לא מקבל הטעינה או מתרוקן במהירות - בדוק טעינה ואם היא תקינה כנראה שתצטרך מצבר חדש... אבל, כאמור, זה לא נראה המקרה.
    איך אני בודק טעינה?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    בדיקת מתח על הדקי המצבר בזמן עבודה של המנוע (תן קצת גז, לא צריך הרבה אבל מעל סרק)
    אתה אמור לקבל ערכים בין13 ל15V - תקין.
    מעל או מתחת לא תקין.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    17
    תודה רבה חבר עזרת לי מאוד!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    דחוף זה לא, דחוף זה 100/101/102
    כאן זה פורום ,כאן אנשים עוזרים לך בשמחה בזמנם הפנוי

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    ציטוט נכתב במקור על ידי ראובן צפיה בהודעה
    ...והאופנוע מונע פעם בשבוע ...

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אם לא רוכבים אז ברור שהבטריה תתרוקן.

    בכל מקרה, השנקל שלי בנושא הוא כלהלן:
    1. אם אתה בעל אופנוע עם הילוכים אתה לא ממש נדרש לכבלים או בוסטר, אלא תוכל להתניע כאשר אתה מדרדר את האופנוע בהילוך שני כמה עשרות מטרים ואז תנסה להתניע (לרוב זה יעבוד).
    2. תבחן היתכנות של שדרוג המצבר (ביחס למקום הנתון בתושבת של המצבר).
    3. תרכב קצת יותר על האופנוע.
    4. כשלא רוכב אז תנתק את המצבר (בהנחה שלאזעקה יש סוללת גיבוי).

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    אם לא רוכבים אז ברור שהבטריה תתרוקן.

    בכל מקרה, השנקל שלי בנושא הוא כלהלן:
    1. אם אתה בעל אופנוע עם הילוכים אתה לא ממש נדרש לכבלים או בוסטר, אלא תוכל להתניע כאשר אתה מדרדר את האופנוע בהילוך שני כמה עשרות מטרים ואז תנסה להתניע (לרוב זה יעבוד).
    2. תבחן היתכנות של שדרוג המצבר (ביחס למקום הנתון בתושבת של המצבר).
    3. תרכב קצת יותר על האופנוע.
    4. כשלא רוכב אז תנתק את המצבר (בהנחה שלאזעקה יש סוללת גיבוי).
    הבטריה לא תתרוקן אחרי עמידה של שבוע גם לא שבועיים ולא חודשיים,במקרים מסוימים גם יותר והמצבר עדיין עשוי להיות חזק ולהניע.

    אזעקה יכולה לרוקן את המצבר גם כשהכל בסדר ואין צורך להחליף למצב יותר חזק.
    סיכוי של 99% שפה הבעיה.

    4 נכון כשלא רוכבים כמה חודשים.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    17
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    אם לא רוכבים אז ברור שהבטריה תתרוקן.

    בכל מקרה, השנקל שלי בנושא הוא כלהלן:
    1. אם אתה בעל אופנוע עם הילוכים אתה לא ממש נדרש לכבלים או בוסטר, אלא תוכל להתניע כאשר אתה מדרדר את האופנוע בהילוך שני כמה עשרות מטרים ואז תנסה להתניע (לרוב זה יעבוד).
    2. תבחן היתכנות של שדרוג המצבר (ביחס למקום הנתון בתושבת של המצבר).
    3. תרכב קצת יותר על האופנוע.
    4. כשלא רוכב אז תנתק את המצבר (בהנחה שלאזעקה יש סוללת גיבוי).
    רכבתי דיי הרבה אתמול בערב אז אני לא חושב שהעמידה זה הבעיה, המצבר נפרק בלילה, כנראה באמת קצר כלשהו באזעקה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #12
    מותר להניעה את האופנוע מרכב ? זה בריא למצבר ולמערכת החשמל?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי ZeroCool צפיה בהודעה
    מותר להניעה את האופנוע מרכב ? זה בריא למצבר ולמערכת החשמל?
    "בריא" זה מושג יחסי, אם אתה מגיע למצב שצריך לעשות את זה - זה כבר לא מי יודע מה בריא. אבל להתניע - כן, אין בעיה לעשות את זה. לדעתי כדאי לעשות את זה מהמצבר ולא מהאלטרנטור, משמע - לעשות את זה כשהמנוע של רכב כבוי, אבל אין בזה כל בעיה.

אשכולות דומים

  1. Z250 חדש, נקנה כנראה בלי נוזל קירור
    על ידי ראובן בפורום פורום טכני
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 21-04-2017, 12:45
  2. קונה Z250/Duke200/CBR250R
    על ידי MrBuba בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-03-2017, 23:39
  3. Z250 2016 לא סוחב (כ"ע)
    על ידי Teac1455 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 08:46
  4. קניתי Z250 ויש לי כמה שאלות
    על ידי ForgetIT בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 24-12-2016, 12:58
  5. בלם קדמי רך ולא מתפקד בכלל
    על ידי thekeeper בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 03-06-2016, 18:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO