1. איזו קביעה נחרצת.
2. "חזק מאוד" זה מינוח בעייתי במקרה הזה. 40 כ"ס על 145 קילו רטובים...
3. WTF?
4. טוב למה?
5. טוב לשמירה על הרישיון אולי, כי הוא לא עובר את ה-115 בכביש.
לפות"ש - אופנוע דו"ש הוא פשרה בהגדרתו. הוא כבד יותר ויקשה עליך בשטח טכני יחסית לאופנוע אינדורו, אבל יאפשר לעלות על הכביש.
קח בחשבון, שבשטח קשה הדו"ש יהיה גם שביר יותר מאופנוע מקצועי, ונפילות יכאבו בכיס.
אם אתה מתכנן לרכב אך ורק בשטח (עם קטעי גישור פה ושם, מחוץ לגוש דן) - קנה אופנוע שטח טהור (אפשר עם רישוי צהוב, אם חשוב לך להיות חוקי). הוא יהיה קל משמעותית, ויגביל אותך פחות בבחירת המסלולים.
אם אתה בכל זאת מחפש דו"ש, שייעודו העיקרי הוא רכיבת שטח - אני חושב שעדיף לך לרכוש WRR ולא DRZ, מכמה סיבות:
1. משקל. ה-WRR קל יותר.
2. ביטוח. אם אתה קונה דו"ש כדי להיות חוקי ועם ביטוח, ה-DRZ יגבה ממך עוד 1200-1500 שקל בשנה.
3. מחיר. לא מעודכן במבצעים, אבל במחיר הרגיל - ה WRR זול בכ-6K, וזה סכום לא מבוטל שתוכל להשקיע במיגונים, תוספות וקורסי רכיבה.