תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: Furion M1

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320

    Furion M1


  2. #2
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    הספקתי רק להעיף מבט, אבל נראה מעניין מאוד.
    אשב לקרוא בערב.

    ובצירוף מקרים מעניין רק לפני 3-4 ימים חשבתי לעצמי שמנועי וונקל טרם אמרו את המילה האחרונה ויהיה מגניב לראות אותם חוזרים לחיים.

    וואלה, הייתי צריך למלא לוטו...

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    מעניין מאוד, איזה פוטנציאל יכול להיות לאופנועים/קטנועים עם זה.
    השאלה כמה זה אמין

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בהתחשב שהוונקל שתיין ולוקח הרבה מקום על חשבון המצברים זה עומד להיות אופנוע כבד שלא ממש חסכוני בדלק מה שאומר אופנוע דראג כמו שהאמריקאים אוהבים וזה עוד רק בתאוריה כי האופנוע הזה הוא פייק ניוז, יש הרבה דברים שלא מסתדרים עם מה שהם כותבים.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    ונקל שטיין אבל חסכוני יותר במקום ביחס להספק וגם במשקל WIKI:

    "The Wankel engine has the advantages of compact design and low weight over the most commonly used internal combustion engine employing reciprocating pistons."

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי משה צפיה בהודעה
    ונקל שטיין אבל חסכוני יותר במקום ביחס להספק וגם במשקל WIKI:

    "The Wankel engine has the advantages of compact design and low weight over the most commonly used internal combustion engine employing reciprocating pistons."
    לרגע חשבתי שזה שם המשפחה של הממציא, עד שהבנתי שהאיות בעייתי.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    השקעתי בציטוט ולא שמתי לב לאיות.... איזו נפילה....
    נקווה שזה לא מה שיקרה לאופנוע הזה, כי הסרטון מרשים

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי משה צפיה בהודעה
    ונקל שטיין אבל חסכוני יותר במקום ביחס להספק וגם במשקל WIKI:

    "The Wankel engine has the advantages of compact design and low weight over the most commonly used internal combustion engine employing reciprocating pistons."
    הכוונה למשקל היא תוספת המצברים, בכלל הייבריד מהסוג הזה אין לו סיכוי, לעומת זאת לגירסה של וונדרליש על הבמוו GS יש יותר סיכוי כי מקבלים עוד יתרון של הנעה כפולה.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO