אני אדבר מניסיון אישי,יש לי על הפייזר צינורות פלדה שזורה של גלפר ורפידות של גלפר מקדימה,זה עושה פלאים לבלמים.
מאחורה לא הייתי משקיע יותר מדי אבל מקדימה ללא ספק,זה בטיחות ממעלה ראשונה
אהלן,
נתחיל במידע כללי- רוכב על z750, ועם קילומטרז׳ יומי גבוה (160 לערך).
הגיע הזמן להחליף את הדיסקים, ואיתם את הרפידות.
גלגל קידמי דיסק כפול (צף), אחורי דיסק בודד (קבוע).
כבר מספר פעמים שניתקלתי בגזיבו של גלפר בכל מיני ארועים, וקיבלתי מהם הצעה שאף קרובה מאוד לאלטרנטיבה (ng).
כאן השאלה מתפצלת לשתיים:
1, מי יודע להמליץ/לספר עליהם מתוך התנסות עם כלים דומים ו/או כבדים יותר?
2, האם שווה את העלות הכספית?
ברכות לעונים,
מייקל
אני אדבר מניסיון אישי,יש לי על הפייזר צינורות פלדה שזורה של גלפר ורפידות של גלפר מקדימה,זה עושה פלאים לבלמים.
מאחורה לא הייתי משקיע יותר מדי אבל מקדימה ללא ספק,זה בטיחות ממעלה ראשונה
גלפר מוצרים איכותיים. בתכלס מה שאני חושב זה שכל עוד הדיסקים חדשים והרפידות סינטרד hh (גלפר או לא), יהיו לך אחלה ברקסים. מעבר לזה, אם אתה רוצה יותר, אתה כבר מדבר על החלפת צנרת (כמה מאות שקלים) ומעבר לזה כבר מדובר על החלפת משאבה שרק היא עולה מעל אלפיה. אבל ביקשת חוות דעת על גלפר בכלל אז לדעתי כן, מוצרים איכותיים
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
מאירסון, אוטוטו והגעת למשאבת דלק
תודה על התגובות, עונה על מה שרציתי לדעת
Sent from my iPhone using Tapatalk
שמעתי הרבה דברים טובים.
שמעתי גם שad התחילו למכור מוצרים של ברמבו שנחשבים אפילו יותר.
(אני לא קשור אליהם)
התלבטי אז גם, ובסוף שמתי גולדפרן סינטר. בולמים סבבה לגמרי.
נערך לאחרונה על ידי shaig; 12-08-2015 בשעה 23:33.
יש לי דיסקים ורפידות של גלפר.
הרגשה מעולה ובלימה חזקה ונושכת. ואחלה מחיר!
לגבי המחיר אתה בהחלט צודק, נתנו הצעה טובה. ואם סך ההמלצות כאן חמות, זו מסתמנת כבחירה נכונה. תודה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני על z750r הרכבתי גולדפרן סינטר היו אחלה. ממש נושכים. 360 שח. הבדל משמעותי מהמקורי. יש הרבה שלא אהבו אותם משום מה