תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: מרוץ חשמלי ב- MOTO GP ב2019

  1. #1

    מרוץ חשמלי ב- MOTO GP ב2019

    על פי הכתוב בכתבה , הולך להתווסף קטגוריה של מרוץ חשמלי בmotogp החל ב2019
    https://www.theverge.com/2017/5/9/15...racing-seriesֿ

    מה שבטוח זה הולך להיות שקט...
    נערך לאחרונה על ידי אRני; 11-05-2017 בשעה 17:10.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    צעד מבורך אם יקרה.
    יקדם את התחום החשמלי ללא ספק.

    כבר כמה שנים שיש קטגוריה חשמלית בTT של האי מאן... הנה זה מתרחב

    עריכה: לא הבנתי למה פרסמת את זה בפורום שטח וסופרמוטו ולא בכללי או בחשמלי

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  3. #3
    טעות שלי, זה מה שקורה כשלא ישנים בלילה..
    אשמח אם מישהו יעביר למקום הנכון...

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    הבדל מהותי שחשבתי עליו בין gpחשמלי לרגיל - ברגיל האופנוע הולך ונהיה קל יותר לאורך המירוץ (מיכל הדלק מתרוקן) וגם מרכז המסה משתנה... זה חלק ממה שקובע לרוכבים סגנון רכיבה וניהול צמיגים. בחשמלי זה יהיה אחרת.

    וכמובן שקטגוריה נוספת תתן עבודה לעוד רוכבים שאחרת היו נעלמים לנו מהגריד

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    אם זה ההבדל המהותי ביותר שמצאת אני חושד שטרם רכבת על חשמלי כמו שצריך. כמעט כל חלק באופנוע עובד אחרת (בעיקר לטובה) בעיקר אופן הורדת הכוח והצורה שבה הצמיגים מתמודדים. אין גיר כלל, אין זעזועי מתלים כתוצאה מהפסקות וחזרות של כוח, והמסלול יהיה כר פיתוח לטכנולוגיית סוללות וכך הלאה...יהיה מעניין

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    נשמע כמו צעד מגניב
    אשמח אם מירוצי GP יגרמו להאצת הפיתוח הטכנולוגי, מה שבסופו של דבר יגרום לנו הצרכנים להנות משיפורי טכנולוגיה
    נערך לאחרונה על ידי nimi9; 11-05-2017 בשעה 19:41.
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    ... אני חושד שטרם רכבת על חשמלי כמו שצריך. .... בעיקר אופן הורדת הכוח והצורה שבה הצמיגים מתמודדים. אין גיר כלל, אין זעזועי מתלים כתוצאה מהפסקות וחזרות של כוח, והמסלול יהיה כר פיתוח לטכנולוגיית סוללות וכך הלאה...יהיה מעניין
    צודק לגמרי! עדיין לא התנסיתי ברכיבה על כלים חשמליים (בהחלט בתוכניות, שמעתי נפלאות על המומנט ואם תסתכל בחתימה שלי...).

    לגבי אופן הורדת הכוח לצמיגים וטלטולי מתלים בזמן החלפת הילוכים... לא יודע אם אתה מודע ל סימלס שנפוץ כבר אצל קבוצות המפעל
    (נדמה לי שאתה נמנה על חברי המחלקה הסגורה שלנו פה בפורום, לא? אז אם אתה מכיר, התוכל לפרט במה זה יהיה שונה?).

    ולגבי שיפור טכנולוגיות (סוללות, קירור ועוד) ברור שזה יקדם, כתבתי זאת גמאני
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    יששששש לא עוד formula E.... האופנועים המהירים בעולם באים רק חבל שצריך להוסיף רמקול.

    שכחתי לציין שזה בכלל לא שקט, יש לחשמל מונע שריקה מעצבנת ואפילו כואבת באוזניים לפעמים.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    לגבי אופן הורדת הכוח לצמיגים וטלטולי מתלים בזמן החלפת הילוכים... לא יודע אם אתה מודע ל סימלס שנפוץ כבר אצל קבוצות המפעל
    (נדמה לי שאתה נמנה על חברי המחלקה הסגורה שלנו פה בפורום, לא? אז אם אתה מכיר, התוכל לפרט במה זה יהיה שונה?).
    לא רכבתי על אופנוע מוטו ג'יפי, אבל הסימלס שלהם זה חתיכת קומבינה מכאנית ואלקטרונית שתאפשר מה שבחשמלי זה פשוט המצב הטבעי (כל עוד לא משתמשים בגיר).
    חשמלי vs סימלס נשמע כמו תוצאות דומות אבל אני לא מאמין בסימלס אמיתי כשמאחורי הקלעים מאות חלקים מכאניים נעים וניהול בעירה במנוע עם 4 צילינדרים...פשוט אין סיכוי שזה עובד חלק ופשוט כמו חשמלי, זה לא באותם סדרי גודל לדעתי.

    בסרטון המצורף אפשר להתחיל להבין את ההבדל באמת, במיוחד דקה 3:15 עד 3:40 אבל אם פעם ראשונה שלך ממליץ לראות את כולו:

    https://youtu.be/o3DiAecsh_0

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    סחתיין על הסרטון - מגניב טילים!
    מה שכן, לגבי נדנודי מתלים - נראה שיש בלימה מאסיבית בכל סגירת גז (מצטט את הרוכב בסרטון), עד כדי כמעט נפילה בפניית פרסה הדוקה
    (אם היה לו קלאץ' זה היה נמנע...)

    אבל חוץ מזה, בנ"ז של אופנוע!
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    בלימת המנוע ניתנת לכיוון, לייטנינג משום מה לא אפשרו כיוון מהיר, ייתכן ובגרסאות הנוכחיות זה כבר אפשרי בלחיצת כפתור.
    בזירו זה נעשה מהאפליקציה ובהחלפת "מפות מנוע" בכפתור על הכידון. אפשר אפילו לכוון בלימת מנוע קבועה או לפי לחיצה על מנוף הבלם.
    במכוניות חשמליות פרימיטיביות יש בד"כ איזה כפתור לשליטה על הפונקציה, ובחדשות זה נשלט ע"י מנוף ליד ההגה, ואפשר להגביר או להנמיך את העוצמה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-04-2017, 12:26
  2. מרוץ הדראג בדימונה היום - ג'יקסר 1000 התהפך
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 03-01-2017, 11:45
  3. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-10-2015, 09:02
  4. MotoGP מיזאנו - מרוץ מדגל אל דגל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-09-2015, 16:19
  5. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-06-2015, 18:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO