ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
לגבי אופן הורדת הכוח לצמיגים וטלטולי מתלים בזמן החלפת הילוכים... לא יודע אם אתה מודע ל סימלס שנפוץ כבר אצל קבוצות המפעל
(נדמה לי שאתה נמנה על חברי המחלקה הסגורה שלנו פה בפורום, לא? אז אם אתה מכיר, התוכל לפרט במה זה יהיה שונה?).
לא רכבתי על אופנוע מוטו ג'יפי, אבל הסימלס שלהם זה חתיכת קומבינה מכאנית ואלקטרונית שתאפשר מה שבחשמלי זה פשוט המצב הטבעי (כל עוד לא משתמשים בגיר).
חשמלי vs סימלס נשמע כמו תוצאות דומות אבל אני לא מאמין בסימלס אמיתי כשמאחורי הקלעים מאות חלקים מכאניים נעים וניהול בעירה במנוע עם 4 צילינדרים...פשוט אין סיכוי שזה עובד חלק ופשוט כמו חשמלי, זה לא באותם סדרי גודל לדעתי.

בסרטון המצורף אפשר להתחיל להבין את ההבדל באמת, במיוחד דקה 3:15 עד 3:40 אבל אם פעם ראשונה שלך ממליץ לראות את כולו:

https://youtu.be/o3DiAecsh_0