אתה ממשיך לתת גז ונותן היגוי הפוך.
הכוונה שאם הזריקה ימינה,הכידון יהיה ימינה ואז האופנוע מתיישר.
השאלה מגיעה בעקבות הסרט twist the wrist 2
שם הוא טוען שאתה אמור להמשיך לעשות בדיוק מה שעשית לפני שהרגשת שהגלגל האחורי בורח
אתה ממשיך לתת גז ונותן היגוי הפוך.
הכוונה שאם הזריקה ימינה,הכידון יהיה ימינה ואז האופנוע מתיישר.
אז הטענה שלו, להמשיך עם גז קבוע באותה צורה ולתת לאופנוע לעשות את שלו לא נכונה?
https://youtu.be/20Wx4YrZ55I?t=33m8s
לתת לאופנוע לסיים את החלקה, אבל-תוך שליטה מלא עליו
בתיאוריה - מבט ליציאה ושומר על גז קבוע.
בפרקטיקה - תוך כדי שאתה עושה את זה, אתה מייצב את האופנוע עם תנודות הכתפיים.
זה קורה מהר מכדי לעשות את זה "מהראש". הגוף שלך צריך לעשות את זה לבד, וזה לא משהו שהוא יילמד מהתכתבות באינטרנט.
רוכשים את המיומנות הזאת בקורסי רכיבה מתקדמת ואימוני מסלול או ברכיבת שטח.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מורידים גז אבל בצורה מאוד חלקה והדרגתית. עדיף להשאיר קבוע מאשר לחתוך בבת אחת.
היגוי הפוך.
מיישרים את האופנוע מבחינת זווית הטייה (אם הרגל למטה סגנון סופרמוטו משתמשים בה, אחרת אפשר למשוך את הקידון כלפי למעלה תוך כדי הזזת הגוף למטה.)
פורסם בשרשור אחר אבל ב00:30 יש הצלה כזו
https://youtu.be/Xt5fqkMshSc?t=26s
יצא לי כמה וכמה פעמים לאבד אחיזה בגלגל האחורי בפניה
ואף פעם לא קרה לי כלום והאמת בקושי שמתי לב לכך
למה? כי מאז ומעולם לימדו אותי שלא אני שולט באופנוע, הוא עושה את זה לבד, אני רק נותן לו כיוון עם העיניים ודואג שיהיה לו את הכוח להגיעה לשם,
וזה נכון, כל רוכב מקצועי יגיד לך שאסור ללחוץ או למשוך בכידון, הידיים על הכידון רק בכדי לסובב מצערת וללחוץ על הקלאץ
הפניות נעשות עם העיניים, לאן שמתסכלים לשם האופנוע נוסע
וככה אני רוכב, אני מביט לתוך הפניה ונותן גז, לא פעם הגלגל האחורי איבד אצלי אחיזה בגלל חול או משהו בסגנון, ולא עשיתי כלום פשוט המשכתי להביט למקום אליו אני רוצה שהאופנוע יסע, ובתוך שניה האופנוע התייצב ונסע בדיוק לאן שארציתי. וזה אלה שמתחילים לשחק עם הגוף והכידון, הם אלו שמוצאים את עצמם על הגב