הבעיה היא המטען וההולכה, ראיתי כבר כמה שחישבו צריכת זרם של 2400 אמפר כדי להגיע לקצב טעינה המדובר,
יהיה צורך לפצל את הזרם כשהוא יגיע לרכב למספר נקודות במקביל, בגלל זה דובר על מטען בעלות של עשרות אלפי דולרים.
הבעיה היא המטען וההולכה, ראיתי כבר כמה שחישבו צריכת זרם של 2400 אמפר כדי להגיע לקצב טעינה המדובר,
יהיה צורך לפצל את הזרם כשהוא יגיע לרכב למספר נקודות במקביל, בגלל זה דובר על מטען בעלות של עשרות אלפי דולרים.
יש הרבה מאוד פיתוחים בתחום הסוללות\טעינה שטוענים לראות אור באופן מסחרי תוך 5 עד 10 שנים. עד אז יש הרבה יותר סימני שאלה מתשובות.