צעד מבורך אם יקרה.
יקדם את התחום החשמלי ללא ספק.
כבר כמה שנים שיש קטגוריה חשמלית בTT של האי מאן... הנה זה מתרחב
עריכה: לא הבנתי למה פרסמת את זה בפורום שטח וסופרמוטו ולא בכללי או בחשמלי
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
על פי הכתוב בכתבה , הולך להתווסף קטגוריה של מרוץ חשמלי בmotogp החל ב2019
https://www.theverge.com/2017/5/9/15...racing-seriesֿ
מה שבטוח זה הולך להיות שקט...
נערך לאחרונה על ידי אRני; 11-05-2017 בשעה 17:10.
צעד מבורך אם יקרה.
יקדם את התחום החשמלי ללא ספק.
כבר כמה שנים שיש קטגוריה חשמלית בTT של האי מאן... הנה זה מתרחב
עריכה: לא הבנתי למה פרסמת את זה בפורום שטח וסופרמוטו ולא בכללי או בחשמלי
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
טעות שלי, זה מה שקורה כשלא ישנים בלילה..
אשמח אם מישהו יעביר למקום הנכון...
הבדל מהותי שחשבתי עליו בין gpחשמלי לרגיל - ברגיל האופנוע הולך ונהיה קל יותר לאורך המירוץ (מיכל הדלק מתרוקן) וגם מרכז המסה משתנה... זה חלק ממה שקובע לרוכבים סגנון רכיבה וניהול צמיגים. בחשמלי זה יהיה אחרת.
וכמובן שקטגוריה נוספת תתן עבודה לעוד רוכבים שאחרת היו נעלמים לנו מהגריד
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
אם זה ההבדל המהותי ביותר שמצאת אני חושד שטרם רכבת על חשמלי כמו שצריך. כמעט כל חלק באופנוע עובד אחרת (בעיקר לטובה) בעיקר אופן הורדת הכוח והצורה שבה הצמיגים מתמודדים. אין גיר כלל, אין זעזועי מתלים כתוצאה מהפסקות וחזרות של כוח, והמסלול יהיה כר פיתוח לטכנולוגיית סוללות וכך הלאה...יהיה מעניין![]()
נשמע כמו צעד מגניב
אשמח אם מירוצי GP יגרמו להאצת הפיתוח הטכנולוגי, מה שבסופו של דבר יגרום לנו הצרכנים להנות משיפורי טכנולוגיה
נערך לאחרונה על ידי nimi9; 11-05-2017 בשעה 19:41.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
צודק לגמרי! עדיין לא התנסיתי ברכיבה על כלים חשמליים (בהחלט בתוכניות, שמעתי נפלאות על המומנט ואם תסתכל בחתימה שלי...).
לגבי אופן הורדת הכוח לצמיגים וטלטולי מתלים בזמן החלפת הילוכים... לא יודע אם אתה מודע ל סימלס שנפוץ כבר אצל קבוצות המפעל
(נדמה לי שאתה נמנה על חברי המחלקה הסגורה שלנו פה בפורום, לא? אז אם אתה מכיר, התוכל לפרט במה זה יהיה שונה?).
ולגבי שיפור טכנולוגיות (סוללות, קירור ועוד) ברור שזה יקדם, כתבתי זאת גמאני![]()
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
יששששש לא עוד formula E.... האופנועים המהירים בעולם באים רק חבל שצריך להוסיף רמקול.
שכחתי לציין שזה בכלל לא שקט, יש לחשמל מונע שריקה מעצבנת ואפילו כואבת באוזניים לפעמים.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
לא רכבתי על אופנוע מוטו ג'יפי, אבל הסימלס שלהם זה חתיכת קומבינה מכאנית ואלקטרונית שתאפשר מה שבחשמלי זה פשוט המצב הטבעי (כל עוד לא משתמשים בגיר).
חשמלי vs סימלס נשמע כמו תוצאות דומות אבל אני לא מאמין בסימלס אמיתי כשמאחורי הקלעים מאות חלקים מכאניים נעים וניהול בעירה במנוע עם 4 צילינדרים...פשוט אין סיכוי שזה עובד חלק ופשוט כמו חשמלי, זה לא באותם סדרי גודל לדעתי.
בסרטון המצורף אפשר להתחיל להבין את ההבדל באמת, במיוחד דקה 3:15 עד 3:40 אבל אם פעם ראשונה שלך ממליץ לראות את כולו:
https://youtu.be/o3DiAecsh_0
סחתיין על הסרטון- מגניב טילים!
מה שכן, לגבי נדנודי מתלים - נראה שיש בלימה מאסיבית בכל סגירת גז (מצטט את הרוכב בסרטון), עד כדי כמעט נפילה בפניית פרסה הדוקה
(אם היה לו קלאץ' זה היה נמנע...)
אבל חוץ מזה, בנ"ז של אופנוע!
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
בלימת המנוע ניתנת לכיוון, לייטנינג משום מה לא אפשרו כיוון מהיר, ייתכן ובגרסאות הנוכחיות זה כבר אפשרי בלחיצת כפתור.
בזירו זה נעשה מהאפליקציה ובהחלפת "מפות מנוע" בכפתור על הכידון. אפשר אפילו לכוון בלימת מנוע קבועה או לפי לחיצה על מנוף הבלם.
במכוניות חשמליות פרימיטיביות יש בד"כ איזה כפתור לשליטה על הפונקציה, ובחדשות זה נשלט ע"י מנוף ליד ההגה, ואפשר להגביר או להנמיך את העוצמה.