א.
יש צמיגי 50-50 שלא פוגעים יותר מדי ביכולות כביש.
ב.
האופנוע הזה לא באמת יכול לנסוע בשטח.
(ג'אנטים יצוקים, מרווח גחון, משקל).
הצמיגים לא יהיו מה שיגביל אותך.
במאמר מוסגר,
בdr הייתי מחליף גלגלים כל סופ"ש. אבל שם הכל פשוט (כולל כיוון מתיחת השרשרת).
שלום חברים,
אחרי תקופה עד שהתחברתי לאופנוע, אני חושב שהגיע הזמן לעבור לרכב בשטח.. (אין לי ניסיון רכיבה בשטח כלל)
אין לי אפשרות כרגע לרכוש כלי לשטח,
אז הפתרון היחיד שעולה לי לראש זה לרכוש צמד ג'נטים נוסף עם צמיגי שטח ולהחליף כל פעם (מתכנן טיול כל שבועיים בערך בימי שישי).
האם יש פתרון יותר אלגנטי ? (אולי צמיגי שטח שיעמדו בכבוד בנסיעות כביש יומיומיות.. ?)
עד כמה החלפה תדירה של ג'נטים פוגעת באופנוע ?
עוד משהו שצריך לקחת בחשבון ?
נערך לאחרונה על ידי dudybou; 14-05-2017 בשעה 12:27.
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
א.
יש צמיגי 50-50 שלא פוגעים יותר מדי ביכולות כביש.
ב.
האופנוע הזה לא באמת יכול לנסוע בשטח.
(ג'אנטים יצוקים, מרווח גחון, משקל).
הצמיגים לא יהיו מה שיגביל אותך.
במאמר מוסגר,
בdr הייתי מחליף גלגלים כל סופ"ש. אבל שם הכל פשוט (כולל כיוון מתיחת השרשרת).
האופנוע שלך לא מתאים לזה.
שוקל קרוב לרבע טון לדעתי על ג'אנטים מאלומיניום אקסטרה פריכים.
גם המתלים גומיגם.
רכבתי על אחד השבוע. אוטומטי אמנם.