הסוזוקי GSX-S750, המחליף של ה-GSR750, הגיע ארצה ונמכר ב-69 אלף ש"ח; מבצע השקה 10% בתוקף, ולכן יימכר ב-62 אלף ש"ח.
http://fullgaz.co.il/?p=121539
![]()
הסוזוקי GSX-S750, המחליף של ה-GSR750, הגיע ארצה ונמכר ב-69 אלף ש"ח; מבצע השקה 10% בתוקף, ולכן יימכר ב-62 אלף ש"ח.
http://fullgaz.co.il/?p=121539
![]()
על הנייר
הZ החדש אפילו לא משאיר לו סיכוי
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
למה צריך בקרת אחיזה ל110 כח סוס?
לא יודע על מה אתם מדברים.
זה מנוע 750 שמוציא כמעט את אותם כוחות כמו 900. לפי דעתי מציאה.
אין לי מושג כמה ההפרש אבל בטח 10+ כוח סוס (לא מתעסק עם קווסקי - הם לא נוחים באשך).
החיסרון היחידי אם הוא דומה במשקל ל z900, למרות שקשה לי להאמין (יש נתונים רשמיים של סוזוקי?)
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
איך כמעט אותו כוחות?
התעלמת מנתון המומנט, שהוא מאוד משמעותי. בלי לרכב על שניהם, אני אומר לך מניסיון על הGSR שהוא ממש לא יהווה תחרות לZ החדש על הנייר. שמציע חבילה מעולה עם הרבה מומנט.
אם אני הייתי צריך לבחור, הסוזוקי במחיר שלו לא היה אפילו אופציה. במיוחד במחיר שלאחר המבצע(שבטח ימשך תמיד)
אני חייב לציין, שמשהו די רע עובר על המעצבים של סוזוקי.
דגמי הנייקד שלהם בעשור האחרון (פרט ל-SV) ממש מכוערים בעיני.
B-KING, GSR, GSX-S, אינזומה...
כולם נראים ממש, אבל ממש רע בעיני.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אתה לא יכול להשוות מומנט של 4 בוכנות גדולות מול 4 בוכנות קטנות.
תמיד גדול יהווה יותר מומנט מקטן.
נטו כוחות סוס ומשקל.
מומנט אין מה לבדוק - זה צריך להבין אוטומטית.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk