אם הרגולטור אכן ייתן אישור בסוף לעסקה - מטרו בכלל מתכוונת לייבא גזגז/בטא?
הם כבר פרסמו משהו בנידון? או בכלל התייחסו לעתיד במידה והעסקה תאושר בסוף?
אני שמעתי שמועות ודיבורים שמטרו נכנסו לעניין הזה מלכתחילה רק בשביל להכנס לשוק ה SBS (עם ארקטיק-קט).. וייבוא של דגמי גזגז/בטא לא ממש מעניין אותם שם.
אני דווקא חושב שמטרו רוצים לסגור את החור בליין שלהם.
שוק האינדורו פורח, ולמטרו אין שום ייצוג של אופנועי אינדורו דו"פ.
עם תגי מחיר תחרותיים כמו שהם שמים לאחרונה, ומערך המכירות והשירות שיש להם בכל הארץ - הם יכולים לתפוס עשרות אחוזים מהשוק הזה.
אם הרגולטור אכן ייתן אישור בסוף לעסקה - מטרו בכלל מתכוונת לייבא גזגז/בטא?
הם כבר פרסמו משהו בנידון? או בכלל התייחסו לעתיד במידה והעסקה תאושר בסוף?
אני שמעתי שמועות ודיבורים שמטרו נכנסו לעניין הזה מלכתחילה רק בשביל להכנס לשוק ה SBS (עם ארקטיק-קט).. וייבוא של דגמי גזגז/בטא לא ממש מעניין אותם שם.
גם אני שמעתי את השמועות הללו, ובמטרו בינתיים לא מדברים על בטא וגאס גאס, אבל:
נכתב במקור על ידי KKatkov
אני דווקא חושב שמטרו רוצים לסגור את החור בליין שלהם.
שוק האינדורו פורח, ולמטרו אין שום ייצוג של אופנועי אינדורו דו"פ.
עם תגי מחיר תחרותיים כמו שהם שמים לאחרונה, ומערך המכירות והשירות שיש להם בכל הארץ - הם יכולים לתפוס עשרות אחוזים מהשוק הזה.