מצטרף לפות״ש..
עכשיו כשהמחירים התאזנו והם כל כך נוחים - הגיע הזמן שיהיה על זה דיון רציני
Sent from my iPhone using Tapatalk
לאחרונה אני וחבר לוטשים עיניים לדוקאטי מונסטר (797/821).
כמו שרוב חברי הפורום כבר יודעים על כל יבואן וחברת אופנועים יש רשימה של אנשים לא מרוצים ורשימה קטנה יותר (או שלא) של אנשים מרוצים.
אני מעוניין בחוות דעת של אנשים שהיה ברשותם דוקאטי בעבר או/ובהווה על מנת לקבל תמונה יותר מדוייקת ואמיתית על המוצר.
תודה מראש למשיבים
סער
מצטרף לפות״ש..
עכשיו כשהמחירים התאזנו והם כל כך נוחים - הגיע הזמן שיהיה על זה דיון רציני
Sent from my iPhone using Tapatalk
לפחות לדעתי, מבחינת יצרן דוקאטי לאחר השתלטות הקונצרן (תחת אאודי), היא חייה אחרת לגמרי מאשר בתצורה הקודמת (יש שיגידו שהמהפכה החלה עוד לפני ההשתלטות אבל לדעתי זה לא היה מורגש באופן מהותי וכמו במקרה של למבורגיני, ההשתלטות עשתה במובהק טוב מאשר רע) וכיום הם בסה״כ אמינים ברמה נאותה אם כי עדין לא כמו היפניות.
יחד עם זאת, מה שחשוב יותר בביצה המקומית שלנו זה עניין היבואן שבעניינו לא חסרות דעות סותרות בדבר טיב השירות, עלויות וכיוצ״ב... אלא שיתר היבואנים אינם צחים ברמה באופן שאפשר להעדיף אותם באופן גורף כך שזה פחות מהותי מבחינתי. אישית, כיום הייתי רוכש דוקאטי חדשה ללא חשש תוך ידיעה שאשלם קצת יותר על אחזקה ושאפגע מבחינת שמירת ערך. היינו, כיום רק הכסף משחק.
ברשותי דוקאטי מונסטר 2014 שקניתי חדש וכרגע הוא עם 52,000 ק"מ של אושר ואמינות יפנית...לי אישית מעולם לא היה בעיות עם היבואן והיחסים איתו מצויינים. שמעתי על כאלה שהתלוננו על שלא קיבלו שירות נאות,אבל שמעתי על מטרו דברים רעים שבעתיים.
הכלים מהשנים האחרונות אינם הכלים הישנים שהפגינו אמינות רעועה יחסית. הימים האלה חלפו וכיום הכלים שלהם מטריפים מטורפים ואמינים. טיפול כל 15K ק"מ.
לעניין המכונה: אני רוכב בדיוק 30 שנה ,ועד היום רכבתי על מגוון גדול מאוד של כלים כשרובם היו יפנים מן הסתם. מעולם(!) לא נהנתי מאופנוע כמו שאני נהנה מהאופנוע הנוכחי. לי ברור חד משמעית שהאופנוע הבא יהיה דוקאטי.
אם יש לך עוד שאלות, אתה מוזמן לשאול.
אופנוע אינו דבר כלכלי ולכן אופנוע טוב נמדד אך ורק באיך הוא נוסע.
20170518_195556.jpg
No Risk No Fun
No Sun No Tan
!I Love my italian
שמח לשמוע?
חכה תראה איך תהיה שמח כשיהיה לך אחד
טיפול הרצה 850 ש"ח אם אני זוכר נכון.
טיפול 15000 ק"מ עלה כ-1100 ש"ח.
טיפול 30000 ק"מ תלוי בכלי.
עלות הטיפול גבוהה מעט מכלים יפנים... אבל אתה לא מצפה שעלות טיפולים של מזראטי תהיה כמו של טויוטה. :-)
חיווי דלק? אצלי יש נורת דלק שנדלקת כשנשאר כמעט 4 ליטר במיכל....גם באופנועי ספורט יפנים זה ככה לפי מה שאני זוכר מ-RR האחרון שהיה לי.
No Risk No Fun
No Sun No Tan
!I Love my italian
אני על מולטיסטראדה 1100, 81 אק"מ, שנת 08'.
נקנה לפני שנה וחצי עם 41 אק"מ.
היו פה ושם תקלות, תוקנו. לא משהו יוצא דופן לאופנוע בן כמעט 10, אם כי גם לא דברים שבהכרח יקרו בכל אופנוע.
מטפל לבד. רוב החלקים נקנים בחו"ל, פה ושם קניתי מהיבואן - המחירים לא זולים, אבל בהחלט הוגנים.
סה"כ - מרוצה מאוד מהאופנוע, ומצפה לעוד עשרות אלפי קילומטרים מאושרים.
הרושם מהיבואן - אלה אנשים רציניים, שאוהבים את המותג ומעוניינים לקדם אותו.
זה לא אומר שהם יזרמו עם כל גחמה של הלקוח - אבל יש עם מי לדבר במקרה של בעיות.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
נשמע מצויין. תודה למגיבים.![]()