תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: דו"פ מוזרק KTM 2018 TPI

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169

    דו"פ מוזרק KTM 2018 TPI

    הרשת כבר מלאה בכתבות וידאו על הדו"פ המוזרק החדש, מתי יופיע כאן?...

    תודה

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    זאת שאלה שהכי טוב שתפנה ליבואן.

    Sent from my HT20 using Tapatalk
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169
    ציטוט נכתב במקור על ידי SM26 צפיה בהודעה
    זאת שאלה שהכי טוב שתפנה ליבואן.

    Sent from my HT20 using Tapatalk
    מה יבואן? סקירה עיתונאית. אביעד לא אמר שהוא הוזמן להשקה באוסטריה?

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Juv צפיה בהודעה
    מה יבואן? סקירה עיתונאית. אביעד לא אמר שהוא הוזמן להשקה באוסטריה?
    תאמין לי שהוא יפרסם אותה ברגע שזה יהיה מוכן.

    הוא לא יפרסם משהו עלוב רק כדי שיהיה אפשר להגיד "פירסמנו ראשונים"

    אם ממש ממש לוחץ לך, אתה יכול לפנות אליו ישירות.

    Sent from my HT20 using Tapatalk
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169
    ציטוט נכתב במקור על ידי SM26 צפיה בהודעה
    תאמין לי שהוא יפרסם אותה ברגע שזה יהיה מוכן.

    הוא לא יפרסם משהו עלוב רק כדי שיהיה אפשר להגיד "פירסמנו ראשונים"

    אם ממש ממש לוחץ לך, אתה יכול לפנות אליו ישירות.

    Sent from my HT20 using Tapatalk

    לחוץ לחוץ... כל הכתבות באיטלקית או גרמנית מת לשמוע כבר חוו"ד של ישראלי

  6. #6
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    מחר

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    37
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    מחר
    חדשות טובות! מחכים בקוצר רוח

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    מחר
    תותח

  9. #9
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    ה-250/300EXC TPI - הדו-פעימתיים של ק.ט.מ עם מערכת הזרקת הדלק האלקטרונית - מושקים לעולם; רכבנו עליהם על מסלולי הארצברג-רודיאו באוסטריה.

    http://fullgaz.co.il/?p=121790

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169
    אביעד,

    כתבה מצוינות. מקיפה, מקצועית וברורה.

    "מעולם לא רכבנו על אופנוע בעל מנוע דו-פעימתי שהרגיש כל כך חלק וכל כך עגול, עם תגובות מסטיק. בניית הכוח מתחילה מלמטה, מסל"ד סרק, והיא נבנית בהדרגתיות ובלינאריות עד לסל"ד הגבוה. בשני המנועים – גם ב-250 וגם ב-300 – אין התפוצצות כוח אלא בנייה הדרגתית שלו, ובעינינו זה יתרון גדול כשמדובר ברכיבת אנדורו."

    אני מסכים שבאנדורו תחושה כזו היא יתרון. גם אני רוכב אנדורו במפת הצתה "רגועה" (הוסקוורנה TE300 2016), ורק ברכיבות מהירות מעביר למפה החזקה. אבל אני לא יכול שלא לתהות: האם הרגשה של מנוע "חלק וכל כך עגול עם תגובות מסטיק" לא קצת גורעת מכל הקטע של דו"פ? האם היעדר ה"ההתפוצצות" לא מפחיתה מהכיף והריגוש הייחודי של שתי פעימות? האם מנוע דו"פ לא אמור להיות (לפחות קצת) משוגע ולא צפוי? האם אופנוע שטח דו"פ עם התנהגות ידידותית, קל לשליטה, רך ונעים- זה מה שכל הרוכבים בהכרח מחפשים?

    ועוד משהו - כל החיישנים והטכנולוגיה הזו טרם הוכיחו עצמם לטווח הארוך. מעניין יהיה לשמוע מה תהיינה התקלות שידווחו הרוכבים עם הזמן.

    אני חושב שמבחינת עלויות - חיסכון בדלק ושמן יחזירו יתקזזו בסופו של דבר מול התוספת במחיר של ה TPI , אבל מעניין לדעת אם עלות +מרווח הטיפולים (שנה ראשונה במוסך כדי לשמר אחריות...) ישתנו.


    בכל מקרה, נשמע כמו אופנוע מדהים, כך או כך זה מה שיש עכשיו, מקווה לרכב על אחד בקרוב כדי להתרשם.

    תודה אביעד.

  11. #11
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    קודם כל תודה רבה

    לשאלתך, אני חושב שכיף זה עניין אינדיבידואלי. הכיף של אחד זה מנועים מתפוצצים וחיוך דבילי בקסדה (לגיטימי לגמרי! אופנועים קונים בשביל הנשמה!), ואילו הכיף של אחר - שלי למשל - זו תחושת שליטה, זרימה ברכיבה, ורכיבה לאורך זמן. לסוג הראשון של הרוכבים ההתקדמות של מנועי ה-2 פעימות בשנים האחרונות היא סוג של חיסרון. לסוג השני זהו יתרון ענק. אני מרשה לעצמי לנחש שהיצרניות מכוונות לסוג השני, וכתוצאה מכך תחום האנדורו הולך וגדל, ולא רק זה - מתקדם לכיוון האקסטרים-אנדורו, תחום שלפני 20 שנה כמעט ולא היה קיים, והיום כל רוכב בן 50 שקנה אופנוע אנדורו לפני 3 חודשים כמעט אוטומטית פונה אליו ברמה כזו או אחרת (אגב, אין טיפת זלזול בדבריי. זה טוב מאוד שאנשים פונים לתחום המגניב הזה - כל אחד ברמתו).
    בהקשר הזה, יש סלוגן של פירלי שאומר Power is nothing without control, ואני מזדהה איתו לגמרי.

    לגבי אלקטרוניקה ותקלות - אתה צודק לחלוטין, זה בהחלט מעניין. על המערכת לעמוד במבחן הזמן ולהוכיח אמינות ועמידות.
    אני מאמין שתוך שנים ספורות המערכת תגיע לבשלות, מעבר להמשך הפיתוח והפיצ'רים שיתווספו (שליטה חשמלית מפוקדת מחשב על שסתום הכוח, יותר אפשרויות למצבי ניהול מנוע, אפשרויות שינוי בניהול המנוע, בקרת החלקה וכו').

    מסכים איתך לחלוטין לגבי הקיזוז של התוספת לעלות המערכת (450 יורו באירופה) אל מול החיסכון בדלק ושמן.
    לגבי מרווח טיפולים - הוא נשאר זהה לדגמי הקרבורטור, וכך גם מפרט הטיפולים.

    בהחלט אופנוע מדהים. אנחנו עדים לאבולוציה והתקדמות הטכנולוגיה בצעדי ענק. כבר כמעט שכחנו, אבל עד 2011 דגמי ה-4 פעימות של ק.ט.מ עוד היו עם קרבורטור FCR, ותראה איפה הם היום - ניהול מנוע מתקדם, בקרת החלקה וכו'. פשוט מדהים.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    169
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    קודם כל תודה רבה

    לשאלתך, אני חושב שכיף זה עניין אינדיבידואלי. הכיף של אחד זה מנועים מתפוצצים וחיוך דבילי בקסדה (לגיטימי לגמרי! אופנועים קונים בשביל הנשמה!), ואילו הכיף של אחר - שלי למשל - זו תחושת שליטה, זרימה ברכיבה, ורכיבה לאורך זמן. לסוג הראשון של הרוכבים ההתקדמות של מנועי ה-2 פעימות בשנים האחרונות היא סוג של חיסרון. לסוג השני זהו יתרון ענק. אני מרשה לעצמי לנחש שהיצרניות מכוונות לסוג השני, וכתוצאה מכך תחום האנדורו הולך וגדל, ולא רק זה - מתקדם לכיוון האקסטרים-אנדורו, תחום שלפני 20 שנה כמעט ולא היה קיים, והיום כל רוכב בן 50 שקנה אופנוע אנדורו לפני 3 חודשים כמעט אוטומטית פונה אליו ברמה כזו או אחרת (אגב, אין טיפת זלזול בדבריי. זה טוב מאוד שאנשים פונים לתחום המגניב הזה - כל אחד ברמתו).
    בהקשר הזה, יש סלוגן של פירלי שאומר Power is nothing without control, ואני מזדהה איתו לגמרי.

    לגבי אלקטרוניקה ותקלות - אתה צודק לחלוטין, זה בהחלט מעניין. על המערכת לעמוד במבחן הזמן ולהוכיח אמינות ועמידות.
    אני מאמין שתוך שנים ספורות המערכת תגיע לבשלות, מעבר להמשך הפיתוח והפיצ'רים שיתווספו (שליטה חשמלית מפוקדת מחשב על שסתום הכוח, יותר אפשרויות למצבי ניהול מנוע, אפשרויות שינוי בניהול המנוע, בקרת החלקה וכו').

    מסכים איתך לחלוטין לגבי הקיזוז של התוספת לעלות המערכת (450 יורו באירופה) אל מול החיסכון בדלק ושמן.
    לגבי מרווח טיפולים - הוא נשאר זהה לדגמי הקרבורטור, וכך גם מפרט הטיפולים.

    בהחלט אופנוע מדהים. אנחנו עדים לאבולוציה והתקדמות הטכנולוגיה בצעדי ענק. כבר כמעט שכחנו, אבל עד 2011 דגמי ה-4 פעימות של ק.ט.מ עוד היו עם קרבורטור FCR, ותראה איפה הם היום - ניהול מנוע מתקדם, בקרת החלקה וכו'. פשוט מדהים.


    ואם באנדורו עסקינן, אם מתישהו אתה מגיע לאיזור חורשן - תן קריאה!

    יובל

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    אביעד, האם בכל נקודה כלשהי הנציגים של ק.ט.מ דיברו על החזרת דגם ה- 125 עם הזרקה?

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    אביעד - קודם כל, שאפו! כתבה מעולה. קראתי בהנאה כל מילה, ואני הולך לחזור על זה.
    כמובן, שהמערכת החדשה מסיפה מורכבות ומייקרת את האופנוע משמעותית. זה מחירה של הקדמה.
    השאלה שמעניינת אותי היא בנושא המשקל.
    הרי אחד מיתרונותיו הבולטים של אופנוע אינדורו דו"פ הוא משקל מופחת.
    בדגמים החדשים - אנחנו מדברים על עליה של 3 ק"ג יחסית לדגמי הקרבורטור.
    איך זה ממצב אותם מבחינה זו יחסית לאופנועי 4 פעימות בנפח דומה? האם המחיר הוא שהדו"פ איבד גם את יתרון הפשטות, וגם את יתרון המשקל?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    ציטוט נכתב במקור על ידי Juv צפיה בהודעה


    ואם באנדורו עסקינן, אם מתישהו אתה מגיע לאיזור חורשן - תן קריאה!

    יובל



    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
    אביעד, האם בכל נקודה כלשהי הנציגים של ק.ט.מ דיברו על החזרת דגם ה- 125 עם הזרקה?
    לא דיברו, אז הלכתי ושאלתי מיוזמתי.
    לטענתם, את מנועי ה-125 ו-150 סמ"ק קשה עד בלתי אפשרי להעביר יורו 4, וקשה עד בלתי אפשרי ליצור מערכת הזרקה שתעבוד טוב - כמו ב-250/300.


    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אביעד - קודם כל, שאפו! כתבה מעולה. קראתי בהנאה כל מילה, ואני הולך לחזור על זה.
    כמובן, שהמערכת החדשה מסיפה מורכבות ומייקרת את האופנוע משמעותית. זה מחירה של הקדמה.
    השאלה שמעניינת אותי היא בנושא המשקל.
    הרי אחד מיתרונותיו הבולטים של אופנוע אינדורו דו"פ הוא משקל מופחת.
    בדגמים החדשים - אנחנו מדברים על עליה של 3 ק"ג יחסית לדגמי הקרבורטור.
    איך זה ממצב אותם מבחינה זו יחסית לאופנועי 4 פעימות בנפח דומה? האם המחיר הוא שהדו"פ איבד גם את יתרון הפשטות, וגם את יתרון המשקל?
    תודה רבה

    אמנם יש עלייה של 3 ק"ג ביחס לדגמי ה-250-300EXC של 2017, אבל צריך לזכור שבשנת הדגם 2017, בדור החדש של ה-EXC, הייתה הורדת משקל מסיבית - אם כי היא הייתה לכל ליין דגמי ה-EXC, גם ל-4 פעימות.
    נכון לעכשיו המשקל המוצהר של ה-250/300EXC עומד על 103 ק"ג. של ה-250EXC-F גם כן 103 ק"ג, של ה-350EXC-F זה 104 ק"ג, אבל ההשוואה צריכה להיות מול ה-450 וה-500, ששוקלים 106 ו-106.5 ק"ג בהתאמה. יחד עם זאת, אני אומר בוודאות די גדולה שמרובעי הפעימות - גם הקטנים - מרגישים כבדים יותר מהדו"פים, למרות שנתון המשקל זהה או דומה. קרוב לוודאי שזה נובע מכמות ומשקל המאסות המסתובבות. כך שלטעמי לפחות, לדו"פים עדיין יש יתרון משמעותי על מרובעי פעימות כשזה נוגע לעניין המשקל.

    הפשטות נשארת כמעט כמו שהייתה. אמנם יש מערכת הזרקה אלקטרונית, אבל רוכב ממוצע לא נוגע בה, ולטעמי הסיכוי שתהיינה תקלות הוא קלוש למדי - במיוחד אחרי שהמערכת 'תבשיל' ותתייצב. לעומת זאת, החלפת בוכנה למשל - מה שחלק מהרוכבים החובבים כן עושים בבית - היא אותה פרוצדורה בדיוק כמו בעבר. וכמובן עניין החלקים הנעים הקטן משמעותית בדו"פ, והעניין שאין שסתומים וגלי זיזים בראש המנוע ולא צריך לבדוק ולכוון מרווח שסתומים.

אשכולות דומים

  1. רעש מתכתי מוזר MT-07
    על ידי eysh בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 08-08-2017, 23:28
  2. השקה עולמית: גאס גאס EC300 דגם 2018
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 21-05-2017, 00:37
  3. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 14-05-2017, 15:29
  4. רעש מוזר ממקור לא ברור - קלאסיק דיוק 125 (כ"ע)
    על ידי ttomerr1sl בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 22-04-2017, 00:07
  5. דגמי הדו"פ של גאס גאס ל-2018
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 02-01-2017, 19:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO