אבל אנחנו חושבים שבהונדה התכוונו בכלל למשהו אחר. הנה איך שאנחנו הבנו את זה: ה-S הראשון (S1) זה סבבה. במצב הזה המנוע קצת יותר חי מאשר במצב D; ה-S השני (S2) זה סחטיין. מתחילים להרגיש את הכוח שיש למנוע הזה; אבל ה-S השלישי (S3), או – עליו אנחנו רוצים לדבר. ה-S הזה הוא קיצור של סלמתאק. פה המנוע נותן את כל 54 הסוסים שלו, פה כל משיכת מצערת מרגישה מחוברת לסיבוב של הקראנק ומהדהדת נהדר דרך האגזוז המקורי, כל יציאה מכיכר מלווה בדריפט. פשוט תענוג.
אחלה כתיבה![]()
אהבתי מאד את הקונספט.
בעולם שבו מרבית נהגי ה4X4 משמישים את יכולת העבירות שלהם על מדרכות בתי הקפה - יש מקום לחייזר כזה.
הייתי בכיף מחזיק אחד כזה ככלי שלישי או רביעי![]()




ציטוט ההודעה בתגובה