תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: החלפת פלאג הצתה

  1. #1

    החלפת פלאג הצתה

    האם זה קריטי להשתמש בידית מומנט? קראתי שאפשר לסובב עם היד עד שלא ניתן ואז עוד חצי סיבוב עם רצ'ט. זו פעם ראשונה שאני אחליף את הפלאג לכן אני שואל.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    קריטי - לא, אבל זה מאוד קל לקרוע את ההברגה של הפלאג ולייצר לעצמך כאב ראש אסטרונומי, במיוחד אם אתה עושה את זה בפעם הראשונה. תשקול לבד אם זה שווה את הסיכון. העניין עם ה"לסובב עם היד" מאוד, מאוד לא מדויק ותלוי במצב ההברגה.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    116
    ג'ק צודק מאה אחוז,בדרך כלל 13 ניוטון מטר שזה ממש קצת,וקשה להיות רגיש לדבר ביד
    עם זה ידני אז זה ככה: לסגור עם כוח היד עד סוף ההברגה ואז עוד רבע סיבוב עם ידית

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ואם משתמשים בידית מומנט עם מאריכים (קורה הרבה כי לפעמים קשה להגיע לפלאגים) אז לדעת שיש ההבדלים:
    http://www.engineersedge.com/manufac..._extension.htm

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    116
    יש הבדל במומנט עם אני סוגר עם מאריך או רק בוקסה בלי מעריך ?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    וודאי: https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E...9%D7%A7%D7%94)
    ככל שהמאריך ארוך יותר צריך להוריד את המומנט יותר. בדר"כ זניח אם זה מאריך מאוד קצר. אבל אם לא, כדאי לחשב. יש לך מחשבון בקישור למעלה.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    וודאי: https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E...9%D7%A7%D7%94)
    ככל שהמאריך ארוך יותר צריך להוריד את המומנט יותר. בדר"כ זניח אם זה מאריך מאוד קצר. אבל אם לא, כדאי לחשב. יש לך מחשבון בקישור למעלה.
    הוא התכוון למאריך על הציר, לא למאריך על הידית.
    אין הבדל - עניין המנוף לא תקף, כי זה ציר סיבוב.
    יש הבדל אם משתמשים במאריך\מתאם גמיש - חלק מהמומנט מתבזבז על המעברים.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    116
    קיבלתי תודה ג'ק

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    בכיף.
    רק להבהרה עם תמונה, להודעה הקודמת שלי, מתוך כאן:

    כשמשתמשים במאריך ארוך\קצר\לא משנה איזה, מה שקובע זה המיקום של מרכז הציר שיוצא מהמאריך ביחס למיקום מרכז הציר של מפתח המומנט.
    בתמונה המצורפת - זה מיקום של ADAPTER DRIVE CENTERLINE ביחס למיקום של WRENCH DRIVE CENTERLINE.


    אם הצירים מתלכדים כשמסתכלים מלמעלה (שזה המצב בכל מאריך סטנדרטי, ארוך\קצר\איזשהו) - אז אין שום שינוי במומנט כי E=0 בנוסחה.
    אם הצירים לא מתלכדים - זה בד"כ קורה רק עם מתאמים מיוחדים - רק אז צריך לחשב את ההבדלים.
    אם הצירים לא באותו המימד (שזה המצב עם מאריך גמיש) - אז הנוסחה לא תקפה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-07-2019, 13:07
  2. החלפת חוטי הצתה MAJESTY 400
    על ידי TUREL בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 30-01-2017, 08:13
  3. הצתה באופנועי שטח
    על ידי TooLy בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-03-2016, 22:28
  4. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 04-03-2016, 10:25
  5. בחירת פלאג לאופנוע
    על ידי Yarden12@ בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-10-2015, 19:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO