להיות עם ולהרגיש בלי
עוד נתגעגע לריח הדו פעימתי
#מריחים לגננים דוט קום![]()
ה-250/300EXC TPI - הדו-פעימתיים של ק.ט.מ עם מערכת הזרקת הדלק האלקטרונית - מושקים לעולם; רכבנו עליהם על מסלולי הארצברג רודיאו באוסטריה/
http://fullgaz.co.il/?p=121790
![]()
להיות עם ולהרגיש בלי
עוד נתגעגע לריח הדו פעימתי
#מריחים לגננים דוט קום![]()
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
רגע אביעד...
יש מצב שאתה צופה חזרה של rs250 לשוק בגלל פטנט ההזרקה?
יש מצב חלומי כזה?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
ה-RS הוא של אפריליה. הפטנט (בינתיים) של ק.ט.מ. אז בקרוב לא.
אני חושב שמבחינת אפריליה - RS250, עם כל ההילה המפוארת שלו, זה ללכת אחורה.
למה ללכת אחורה?
אין להם כלים שמגיעים לקצה שלו.
זה כמו sxv 550.. זה כלי יחיד ומיוחד בכל העולם. איפה עוד רואים אופנוע מרוצים על כביש רגיל?
יש מצב ש KTM יעשו rc250 הזרקת דלק, שתי פעימות ושתי בוכנות?
אני יודע שה-rc250 שפותח במלזיה הרבה ביותר טוב מה-390 וה-200 שיש לנו פה.
עריכה:
חוץ מזה שאפריליה לא פיתחה כלום ב rs חוץ מהגיר. הוא רפליקה שלמה של סוזוקי עם גיר אחר ומפות דלק שונות (עיצוב כמובן).
השילדה, הבוכנות, הגלגלים... הכל נשאר Rgv רק המנוע הפך להיות rotax.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 24-05-2017 בשעה 00:49.