תוצאות 1 עד 4 מ 4

אשכול: מעוניין לרכוש דאון טאון 300 , וכמה שאלות של רוכב מתחיל

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    2

    מעוניין לרכוש דאון טאון 300 , וכמה שאלות של רוכב מתחיל

    היי חברים
    אני מתן וכרגע יש לי 5 שנים רישיון על רכב
    אני מעוניין לעבור לרישיון A1 (עד 500 סמ״ק)
    כבר התחלתי שיעורים הכל טוב ויפה

    עכשיו השאלה העיקרית שלי
    מצאתי דאון טאון 300
    השנתון הוא 2012
    יד שלישית
    הקטנוע עבר 40K
    המחיר המבוקש 8.5 אלף

    הבחור העביר את הקטנוע טיפול גדול כולל רצועה וכו׳ יש קבלות להכל .

    עכשיו הבחור אומר שרכש אותו מסוכנות ״פרפר״ והייתה בעיה בהברגה של הפלאג (הברגה שחוקה ) הוא אמר שהסוכנות החליפה לו את זה
    אני פשוט לא יודע מה זה אומר , יענו כמו ראש מנוע ברכב ?

    צריך לחשוש מהקטנוע הזה ? למרות שאקח אותו לבדיקה ?
    ושאלה נוספת האם 40 אלף ק״מ זה הרבה לקטנוע כזה?
    ובדר׳כ בכמה ק״מ הם שופכים מנוע ?

    תודה רבה רבה לכל העונים 🙏

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    שלום מתן,
    דבר ראשון שינו את דרגות הרישיון וA1 זה לא עד 500 סמ"ק אלא עד 47 כ"ס מה שאומר שיש גם קצת כלים (חלקם מוגבלים בכוונה) שנכנסים לקטגוריה.
    בקשר לפלאג, לא הייתי דואג יותר מדי, פלאג עולה 20 שקל... (אלא אם הם מדברים על ההברגה בבלוק מנוע עצמו שזה מן הסתם יותר סרט, שווה לשאול מה הייתה הבעיה ואיך סידרו, אבל על פניו לא נשמע בעייתי מדי. זה ממש לא ראש מנוע).
    כשתיקח לבדיקה תגיד להם שיסתכלו שם לראות אם יש משהו מיוחד.
    40K זה בערך אמצע חיים של קטנועים בנפח בינוני. אם טיפול נכון ונסיעה רגועה אפשר אפילו לעבור את ה100K.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    2
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    שלום מתן,
    דבר ראשון שינו את דרגות הרישיון וA1 זה לא עד 500 סמ"ק אלא עד 47 כ"ס מה שאומר שיש גם קצת כלים (חלקם מוגבלים בכוונה) שנכנסים לקטגוריה.
    בקשר לפלאג, לא הייתי דואג יותר מדי, פלאג עולה 20 שקל... (אלא אם הם מדברים על ההברגה בבלוק מנוע עצמו שזה מן הסתם יותר סרט, שווה לשאול מה הייתה הבעיה ואיך סידרו, אבל על פניו לא נשמע בעייתי מדי. זה ממש לא ראש מנוע).
    כשתיקח לבדיקה תגיד להם שיסתכלו שם לראות אם יש משהו מיוחד.
    40K זה בערך אמצע חיים של קטנועים בנפח בינוני. אם טיפול נכון ונסיעה רגועה אפשר אפילו לעבור את ה100K.
    זה כל הקטע שזה לא הפלאג , זה ההברגה עצמה שהחליפו אותה , היא הייתה שחוקה , לזה הוא התכוון פשוט לא ידעתי להסביר את עצמי .
    זה משהו רציני ?
    והאם שווה לקחת את הקטנוע ולהשקיע עליו בדיקה בכלל ?
    ותודה רבה על המענה חבר .

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    שמע, זה אזור רגיש מאוד בעיקרון. השאלה מה עשו שם בדיוק. אם תיקנו את זה מבחוץ בלי לפרק את הראש מנוע (נגיד עשו הברזה רצינית) אז יכול להיות שחלקים קטנים יפלו לתוך התא..
    תכל'ס כשאני חושב על זה... אולי כן עדיף להימנע
    עדיף שתשיג עוד פרטים מהמוכר.

אשכולות דומים

  1. ויברציות לאחר טיפול גדול - דאון טאון 300
    על ידי Marked_One בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-12-2022, 10:48
  2. רוכב שטח מתחיל. מעוניין לחפש מקומות עם מסלולים
    על ידי Urieln138 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-02-2017, 14:05
  3. (כ"ע) אני רוכב מתחיל ויש לי כמה שאלות
    על ידי Yaniv בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 27-12-2016, 21:09
  4. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 14-09-2016, 19:49
  5. שאלות של רוכב מתחיל
    על ידי נוראל בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 25-02-2016, 19:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO