שלום לכולם, אני חדש בפורום בעקבות בעיה טורדנית.. אשמח להתייעצות!

אני רוכב מזה מספר שנים, ב14 החודשים האחרונים על ER6n שנת 2007. המונה עמד על 98k ק״מ בעת הרכישה ואני הוספתי לו 24k (כ70 ק״מ ליום עבודה).

האופנוע מטופל ועובד יפה, ככל הידוע לי המנוע מקורי (נזהר לדבר על שסתומים מעופפים...)

עד כאן רקע כללי, ועכשיו לבעיה המוזרה:
לפני שבוע הרבצתי לאופנוע שטיפה טובה (כן, עם צינור והכל), כולל ניקוי שמנים ולכלוך מהגגשים והשרשרת עם דגריזר ושימון מחדש. בדכ אני עושה את זה אחת לחודש. מאז האופנוע מרגיש לי מוזר. כאילו המנוע מתאמץ יותר, רועש יותר, המצערת קשה יותר. הסל״ד והקמ״ש אותו דבר כמו לפני אבל 120 קמש נותן לי הרגשה של 150... בהילוך שישי מרגיש לי כמו חמישי עם צורך מוזר להרים הילוך. כאילו אני נוסע עם צ׳וק לחוץ.
טיפלתי מאז שוב בשרשרת, הוספתי תוסף דלק, כיוונתי את כבל המצערת. מה יכול לגרום לזה?
האופנוע לפני טיפול גדול (24k) וסביר להניח שהחלפת פילטרים, פלאגים ושמנים, כיוון שסתומים וכו׳ יפתרו את הבעיה, אבל (!) אני חייב לדעת מה גורם לשינוי כזה דרסטי! סתמתי את הפילטר אויר? נתקע לי הצ׳וק החשמלי? הלך קויל? אין מים בשמן או אימולסיה, לא חסר שמן וגם לא מים ברדיאטור והאגזוז לא מעשן.

סליחה על המונולוג החופרני, תודה לעוזרים!