עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 22 מ 22

אשכול: WSBK 2017 - סבב מספר 6 // דונינגטון פארק, אנגליה

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    30
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    פניתי לדוד גוגל בשאלה שלך ( https://www.google.co.il/search?q=ch...hrome&ie=UTF-8 )

    ומייד ראיתי את התיק שלו בנושא...
    ובכן, רכב מעט ב125 הדו"פ בתחילת הקריירה שלו, רכב ב3 מירוציGP בעונת 2007 עבור פראמאק, לא יסרב לאופנוע מפעל אבל כן יסתפק בקבוצת לווין, לדבריו ואמנם מודה שהיו שיחות ומגעים והוא חושב שזו התקדמות הגיונית בשבילו, בגיל 30, לפני שיהיה מאוחר מדי...
    לדיוויס יש הרבה יותר ניסיון ב-GP מ"רכב מעט ב-125". הוא התחיל את הקריירה שלו בתור אחד הרוכבים המבטיחים שיצאו מאנגליה במיליניום, במיוחד לאור זאת שלא היה יצוג מכובד לאיי הממלכה הבריטית ב-GP מאז שנות ה-80 המוקדמות. הוא שלט במרוצי ג'וניורס באנגליה, והיה המתחרה הכי חריף באותם שנים של...סטונר. כן, ההוא שקוטג' גורם לו לדמעות. הוא היה בזמנו הרוכב הכי צעיר ב-GP (פחות מ-15...לא יודע אם עדיין תקף היום), והצעיר ביותר להשיג נקודות. הוא רכב 4 שנים בקטגוריית ה-250...אך בניגוד לסטונר (אשר היה חבר טוב שלו אגב, למרות היריבות ביניהם), לא הצליח להשיג מושב בקבוצה טובה ונאלץ להסתפק בקבוצות פרטיות ללא תמיכה מספקת. בזמן שסטונר הביא תוצאות ב-125 וב-250, דיוויס דישדש. כשסטונר קיבל מושב ב-MOTO GP, דיוויס היה כבר על סף יאוש, ופנה לאליפות ה-AMA בחיפוש עבודה. שם הצליח לא רע, במיוחד לאחר שקיבל לידיו את הניצחון של מרוץ הדייטונה 200 (בשל פסילת המנצח בפועל) - בזמנו עוד מרוץ שיצר קצת הד בעולם המרוצים. יצא לי לפגוש אותו מספר פעמים במסגרת עבודתי ב-2009, כאשר רכב בקבוצת אפריליה וניסה ממש לשקם את הישגיו בספורט הלא פשוט הזה, מה שלא תמיד הלך והיה רצוף עליות ומורדות.
    דוגמא טובה בתמונה מטה, בה הצלחתי לתפוס אותו לרגע בסשן דירוג רצוף תקלות שהעדיף לשכוח :

    IMG_4043.jpg

    מעטים היו מאמינים שהמבט המהורהר הזה יהיה שייך לאלוף הסופרספורט העולמי שנתיים אח"כ - אבל צריך היה לראות אותו רוכב על ה-RSV1000, מקמט אותו באלגנטיות, כדי להבין שמדובר ברוכב ברמה עולמית שרק צריך לקבל הזדמנות טובה (ובלי קשר בחור נחמד מאוד - היה מוכן אפילו לדבר על סטונר, למרות שראו שקשה לו...).

    אך דיוויס ב-GP? כואב להגיד, אבל סיכוייו להצלחה קטנים ביותר, אם אכן יקבל מושב - פקטורי או לא פקטורי. קשה להאמין, במיוחד היום שנראה שהאופנועים לכאורה דומים עד זהים בשתי האליפויות, כמה שוני עדיין קיים בין ה-WSBK ל-MOTOGP. אלו לא רק האופנועים, זו הסדרה עצמה. אפילו הסטטיסטיקה אינה לטובתו של צ'אז. רוכבים מובילים מה-WSBK פשוט אינם מצליחים להגיע לאותם הישגים ב-GP. למעשה, הכי מצליח שאני יכול לחשוב עליו הוא דווקא...קראטשלו! שעל אף שלא רכב בקבוצות מפעל, הצליח להבריק ואף לנצח פה ושם איזה מרוץ. כל אלופי הסופרבייק שניסו כוחם ב-GP במשך השנים די נכשלו, כולל הבטחות גדולות מאוד כמו בן ספיס. אני חושב שעדיף יהיה לו אם ימשיך להילחם בסופרבייק, אולי ייקח אליפות וייזכר כאחד הגדולים שם - מאשר עוד אחד שנכשל ב-GP. אבל זו רק דעתי, ו-NEVER SAY NEVER.

    בלי קשר, הסופרבייק'ס אליפות נפלאה, אשר לרוב מספקת הרבה יותר אקשן מה-MOTO GP. דווקא בשנתיים האחרונות יש קצת ירידה בגיוון בפודיום, אבל העונה הזו עוד ארוכה ומקווה שיצליחו לצמצם קצת לג'וני והירוקת המהירה שלו.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    DRMANIA תודה
    אתה נכס אמיתי למחלקה...

    ההבדל שעדיין נותר בין הסדרות מבחינה טכנית הוא ההומולגציה - כלומר הפרוטוטייפים של הgp לא מחוייבים להיות דומים לדגם הציבורי ויכולים לנסות ולשנות יותר (קצת בתוך העונה ומשנה לשנה).
    שלדות, אלקטרוניקה, מנועים, תזמון שסתומים וגיר סימלס...

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  3. #18
    DRMANIA פשש...שווה להיכנס לשרשור על מירוץ מתחילת השבוע.
    דוקטור, יש מצב אתה מספר קצת על העבודה הזוועתית שלך, שהכריחה אותך להיות בפיטס של WSBK לפני עשור?

    רק הצעה לייעול - כזה פריוויו למירוץ (הפוסט הפותח של השרשור) שווה ידיעה בעמוד הראשי.
    במיוחד לאלו שלא נכנסים לפורום, זה מוסיף נפח לכיסוי של הספורט המוטורי.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    פרופסור נולד למחלקה.
    תודה על השיתוף. DRMANIA
    ואסיים בברכה
    בשנה הבאה במוטוGP --צאז דייויס.

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    ואם גיגי' לא רואה את היהלום הוולשי..
    גם טיפול בחשמל לא יעזור..
    למה להביא את לורנזו? , לשלם לא מליונים, שיש לך רוכב כמו דיווס על המפלצת האדומה?
    סטופידו.
    צאו'

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    30
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    DRMANIA תודה
    אתה נכס אמיתי למחלקה...

    ההבדל שעדיין נותר בין הסדרות מבחינה טכנית הוא ההומולגציה - כלומר הפרוטוטייפים של הgp לא מחוייבים להיות דומים לדגם הציבורי ויכולים לנסות ולשנות יותר (קצת בתוך העונה ומשנה לשנה).
    שלדות, אלקטרוניקה, מנועים, תזמון שסתומים וגיר סימלס...

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk


    כיף לראות שיש חבר'ס שעוד מתעניינים קצת יותר לעומק במרוצים בפורום, נראה שזה די זן נכחד ולעונג לי להשתתף בדיונים מעין אלו.

    ההבדלים בין שתי הסדרות הללו הולכים ומטשטשים, הומולוגציה משודרגת ואבטיפוס מסורס כבר לא כ"כ רחוקים אחד מהשני. זמני הקפה מהשנים האחרונות במסלולים משותפים לשתי הקטגוריות הבכירות הללו מראים לעיתים על הבדלים של עשיריות בודדות, וזה לא פלא. מספיק להביט ב-R1 של קבוצת המפעל ליד ה-M1 של וינאלס - אלו אופנועים מאוד דומים כבר, לפחות בבסיס שלהם. בעשור וחצי הראשון של ה-WSBK האופנועים היו חיות אחריות לגמרי מה-500 הדו-פעימתיים. כאשר החל עידן ה-4 פעימתיים, הפערים עדיין היו משמעותיים. קח את ה-RC51 של אדוארדס מ-2002 ותשווה אותו ל-RC211V של אותה השנה, וההבדלים משמעותיים מכל בחינה בערך: נתוני שלדה, כוח, משקל, אלקטרוניקה. הפער הזה צומצם מאוד בשנים האחרונות. מזה צומצם...אופנוע ליטר מודרני חוקי לכביש מגיע עם נתונים יותר מרשימים מאופנוע מפעל רשמי מלפני עשר שנים, והוא עם אחריות!!!

    עדיין, ההבדל קיים, בעיקר בהתנהגות. ומסתבר שזה מספיק לגרום לרוב רוכבי הסופרבייק שעוברים ל-GP להיכשל. ההרגלים שסיגלו לסופרבייק פשוט לא עובדים ב-GP. זה מצחיק, אבל לא מעט מהם אמרו לאורך השנים שיותר קשה לרכב על הסופרבייק'ס קרוב לקצה, בעיקר בשל הרגשת הכבדות לעומת אופנועי האבטיפוס. רק ממש על הקצה, הופכים אופנועי ה-GP את עורם ונהיים רגישים ומסובכים למיצוי - חוץ מבידיהם של מספר "חייזרים". קשה להאמין, אך מהתקופה המודרנית, אלוף הסופרבייק (המקומי, לא עולמי) היחיד אשר זכה גם באליפות MOTO GP הינו...ניקי היידן, אשר נלקח מאיתנו לפני שהספיק להחזיר את כבודו ואולי להיות שוב אלוף סופרבייק'ס. בכיוון ההפוך זה עובד מעט יותר טוב (ביאג'י וצ'קה אלופים, פלוס שלל נצחונות של רוכבי GP שהיגרו). אז נכון שעם הסופרבייק'ס עם מדבקות הפנסים שלהם אפשר להזדהות, אבל הסירוס שעובר על ה-GP הופך גם את הכלים האלה לרלוונטיים אלינו. לעניות דעתי, קטגוריית ה-MOTO GP מאבדת אט אט מיוקרתה. ואם זה ימשיך בכיוון הנוכחי, גם בלמי קרבון לא יצליחו לעצור את זה

    ציטוט נכתב במקור על ידי דינגו צפיה בהודעה
    DRMANIA פשש...שווה להיכנס לשרשור על מירוץ מתחילת השבוע.
    דוקטור, יש מצב אתה מספר קצת על העבודה הזוועתית שלך, שהכריחה אותך להיות בפיטס של WSBK לפני עשור?

    .
    ממש בקטנה, אכן מראות קשים. במסגרת עבודתי כמכונאי התגלגלתי ב-2009 לסייע לקבוצת מרוצים פרטית כמכונאי ואיש צוות בסדרה אשר נקראה MOTO GT, והייתה חלק מה-AMA (ליגת המרוצים הלאומית בארה"ב, לא אליפות העולם). זו הייתה קטגוריה של "מיני סיבולת" - מרוצים של שעתיים, עם החלפות רוכבים ועצירות פיטס, אשר רצה במקביל לסבבי הסופרבייק והסופרספורט ב-AMA (=כלומר, הרוכבים הם ברמת PRO והסדרה רצה מסביב למדינה). הקבוצה לה סייעתי השתתפה בקטגוריה של טווינים מעורבבים, בעיקר דוקאטים מקוררי אוויר מול טווינים מקוררי מים עד 650 סמ"ק - בקיצור, SVים ו-ERים. לצערי, רוכבי הקבוצה לא היו בעלי ניסיון רב ברמה הזו, ודאגו בעיקר להתרסק בכל סשן אפשרי על מנת לשפץ את האופנוע גוטה גוטה. למזלי, הייתה זו תקופה קשה מאוד בענף ועולם המרוצים בפרט, עם מיעוט רוכבים ומעט מאוד מימון. זה נתן את הלגיטימציה להסתובב בפיטס בין מעט הקבוצות עם הספונסרים ולהיעזר באנשים עם המון תשוקה לאופנועים, ללמוד המון וכמובן להכיר מקרוב אנשים שלרוב היית רואה רק במגזינים.
    על הדרך, גם לראות את מאט מלאדין מכסח דשא עם הברך ב-180 קמ"ש על מנתק ההצתה 3 מטרים ממך היה לא רע בכלל
    היו אמורות להיות גם כמה כתבות בפול גז בזמנו, אבל זה לא יצא לפועל...אולי, יום אחד, WHO KNOWS.
    אני אשאיר כאן כמה טפטופים:

    ה-DUC אחרי ששוב אכל אדמה והתעקם, תיקוני לחץ
    IMG_4068.jpg

    ה-RSV1000 מחומם בשביל צ'אז
    IMG_4042.jpg

    מלאדין מתכונן לעוד כיבוש קליל של הפול פוזישן
    IMG_4062.jpg

    היושי מוכן...
    IMG_4085.jpg

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    " היו אמורות להיות כמה כתבות בפולגז" בזמנו"*
    אברהמי להחתים מידי .!
    אחרת יחטף עיי האקווריום.
    ש. שלום לחברי החוסים והרופאים.
    מוטו שמייח.

אשכולות דומים

  1. WSBK 2017 - סבב מספר 5 // אימולה, איטליה
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 15-05-2017, 19:50
  2. WSBK 2017 - סבב מספר 3 // אראגון, ספרד
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 05-04-2017, 14:30
  3. WSBK 2017 - סבב מספר 2 // תאילנד
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 13-03-2017, 10:36
  4. לאן נעלם השידור WSBK דונינגטון .!?
    על ידי ilang בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-05-2016, 12:44
  5. WSBK 2016 - סבב מספר 6 // ספאנג, מלזיה
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 00:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO