קראתי את ההודעות הרשמיות והתקוות העיתונאיות (המעטות, יש לומר) וגם את הערך בוויקיפדיה
מה קרה עם KTM? במסמכים הראשונים מדובר על ארבע יצרניות -
קוואסקי עם הנינג'ה 300, ימאהה עם הYzf R3
(שמעולם לא הבנתי איך קראו לו בשם של קונדום.., קצת כמו מיצובישי שנסתה לשווק בארגנטינה את ג'יפ הפאג'רו שלה - שם הוגים את הכיתוב 'פאחרו' וזה סלנג ל'מאונן'...אחרי שינוי שם הדגם המכירות השתפרו),
הונדה עם הCBR 300 וKTM עם הRC 390.
למה הם לא על הגריד?
האם זה רק בגלל שהKTM RC 390 רוקי טרופי ממשיך להתקיים במקביל לסדרה החדשה?
ולסיום - מה למדתי עד כה:
זה לא סופרסטוק לגמרי אבל זה די קרוב (דגמי הומולגציה לדגמים קיימים, עם הגבלות על משקל מינימום וכוח מקסימלי),
מתאים לכל אופנועי הקטגוריה (באירופה עד 47 כ"ס נקרא A2, בישראל עדיין לא התעדכנו...)
ולכן, אני מציע לקרוא לליגה בעברית ליגת A1
ושואל, איפה שאר אופנועי הקטגוריה??





ציטוט ההודעה בתגובה