פניתי לדוד גוגל בשאלה שלך ( https://www.google.co.il/search?q=ch...hrome&ie=UTF-8 )
ומייד ראיתי את התיק שלו בנושא...
ובכן, רכב מעט ב125 הדו"פ בתחילת הקריירה שלו, רכב ב3 מירוציGP בעונת 2007 עבור פראמאק, לא יסרב לאופנוע מפעל אבל כן יסתפק בקבוצת לווין, לדבריו ואמנם מודה שהיו שיחות ומגעים והוא חושב שזו התקדמות הגיונית בשבילו, בגיל 30, לפני שיהיה מאוחר מדי...
הנה:
http://www.crash.net/motogp/news/231...p-in-2017.html
ומשהו יותר מעודכן https://www.motorsport.com/motogp/ne...switch-872402/
אכן היה מירוץ שני מהטובים. שלושת אלה... איפה שלא תתקע אותם על הגריד, בכל קונפיגורציית דירוג שימציאו להם... כאילו בליגה משלהם...
ומה קורה לוותיקים?? אחד מחליק על ההתחלה, אחר - נקרעת לו שרשרת! (ברצינות, מה זה פה? הדרבי 50 שהיה לי כשהייתי נער?)
נו שויין, זה מצטרף לצמיג האחורי שירד מהחישוק לראיי במירוץ1... אולי רוחות בדונינגטון
חוצמזה, בגזרת הנוער (גיל 15 ומעלה, עד 47 כ"ס) WSSP 300
סיפקה עוד מירוץ צמוד ומלא אקשן, בדומה למוטו3 בסדרה המקבילה גם כאן משקל וכוח דומים גורמים למרכז שדה צפוף ועקיפות עד לסיום ממש.
כאן יש גם הרבה מתחרים על הגריד והשמחה רבה...
בעיית שחיקת צמיגים אין להם, המנוע לא מייצר מספיק ממונט כדי לסבסב ולקרוע אותם... לפחות אין תרוצים בנושא הזה.
תיקון לעצמי מלמעלה בשרשור - הונדה מתחרה עם הCB500R ולא עם השלוש מאות כמו שכתבתי בטעות קודם לכן.
יש עליו מגבלות משקל וכוח שונים משל הקווא' והימאהה - כדי לייצר תנאים שווים.
אם כי לא רואים יתרון ברחבי השדה להונדה (דווקא להפך עד כה בעונה הקווא' התחיל רצף נצחונות ואילו היום הימאהה הפתיע)
דווקא יש רוכב הונדה שמתברג לחוד יפה (גם במירוצים קודמים) והיום הוא הוביל את המירוץ לאורך כמעט חצי עד שנעקף ע"י רוכב ימאהה איטלקי נמרץ...
בקיצור, Subscribe
חג שבועות שמייח לכל החוסים והרופאים,
להתראות במוג'לו בסופ"ש



.

ציטוט ההודעה בתגובה