אני הבחור שהמליץ
שמח לשמוע וסחתיין על הפרגון לזיקו - איש מקצוע נדיר מסוגו.
מדובר בהתאמת אגזוז GPR לXMAX 400.
העבודה לקחה מספר שעות לא מבוטל (נשארנו עד 23:00), נחרטו 2 בוקסות מאפס (מתאמים) אחת לסעפת ואחת לאגזוז, ורותכה סעפת מקשרת חדשה.
הבנאדם מקצוען והחלקים יושבים כמו כפפה.
הוא הציע לי לשים "גריל" ניקל על מנת להסתיר את הריתוכים, אבל לא מפריע לי. אצבע אותם בצבע שחור עמיד בחום.
כמו שאמר לי הבחור כאן שהמליץ עליו, צריך לבוא עם סבלנות כי זיקו עושה דברים בדרך שלו ובקצב שלו, שווה את זה ללא ספק.
לקח לי מחיר הוגן לחלוטין.
לפניכם התמונות.
זיקו - 0523755566
נ.ב., אם בא לכם לבוא לו בטוב ולפרגן, כשאתם מגיעים, תאספו בדרך חצי ליטר קרלסברג קרה בבקבוק
https://ibb.co/hbBpOF
https://ibb.co/gMWCca
https://ibb.co/keHw3F
https://ibb.co/eERCca
https://ibb.co/gX1pOF
https://ibb.co/hBNw3F
https://ibb.co/i2J0xa
https://ibb.co/i34JiF
אה, הורדתי משהו כמו 7.5KG מהקטנוע לאור החלפת הדוד ה*עצום* המקורי.
אני הבחור שהמליץ
שמח לשמוע וסחתיין על הפרגון לזיקו - איש מקצוע נדיר מסוגו.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
נראה עבודה מקצועית ביותר.. יצא יפה לדעתי.
מה אתה הולך לעשות עם התושבת של האגזוז מקורי ?
(אם זיהיתי נכון את המשולש השחור שבולט החוצה מתחת לאגזוז החדש)
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
אין מה לעשות, זה חלק מהאופנוע...
ועליי להשאיר את זה למקרה שארצה להחזיר את המשקולת המקורית בבוא היום.
זיקו אכן מומלץ![]()
צריך להוציא חוק איסור מוחלט לאגזוזים חלופיים לקטנועים , אין לכך כל הצדקה ביחס להפרעה לכל הסביבה .
נאלץ להסכים עם אלינה, רק לבעלי סופרספורט ליטר ומעלה לגיטימי לשים אגזוז חלופי, גם ידוע שאופנועים שכאלו לא מרעישים בכלל לסביבה (שכן רוב בעלי הסופרספורטים לעולם לא מורידים משתיק) והאגזוז נותן להם מספר רב של סוסים באורווה + מומנט.
אצלי השיקול היה קוסמטי בעיקר, ולאור העובדה שהיה לי את האגזוז מבעוד מועד.
לשלי יש תקן ומסמך שמעיד על כך שתמיד נמצא עליי.
תעשי משהו בנדון ותנסי לדחוף להצעת חוק יעודי לקטנועים.
עד כאן התייחסותי אלייך, אחלה סופ"ש.
זיקו ירתך מנוע לשלדה אם תשלמו לו. בעבודות פשוטות הוא סבבה לגמרי (וכן, לרתך סעפת זה לא מסובך), אבל לעבודות שדורשות חישובי זויות, בדיקת עומס, ועוד-לא הייתי פונה אליו.
מוזר שהוא לא השכיב לך את הקטנוע על הצד שיהיה לו יותר נוח(
רק מזהיר. ראיתי רוכב שבא אליו עם סדק בשלדה, וקיבל תשובה בסגנון של " אין בעיה, נמצא צינור מתאים, נחתוך פה, נרתך פה ופה ויהיה כמו חדש".
לדעתי האישית, שווה להגיע אליו כשיודעים בדיוק מה ואיך לעשות, מה ואיפה לרתך.
אז לעבודות פשוטות הוא אחלה (ולא לוקח יקר), אבל לדברים אחרים לא ממליץ.
לא כדי לבאס או להוריד מבעל המקצוע חלילה, אבל זה נראה מזעזע.
אני נוטה להסכים איתך בעניין, זיקו בחור סבבה לעבודות מסויימות ואין ספק שיש לו מקום
לבניית סעפות או לינק פייפ ישנן חומרים כמו נירוסטה או טיטניום למי שמוכן להשקיע.
יש בעלי מקצוע עם מכונות כיפוף שמסוגלים לכופף בצורה יפה את הצינור בדיוק לפי הנדרש.
יש גם כאלו שמרתכים חלקים והונים את הפיתול הנדרש מ"סלייסים" נראה מליון דולר.
אני אומר אם כבר השקעת אז תעשה את זה מושלם.
דרך אגב לינק כזה מנירוסטה היה עולה סביב ה 700 ש"ח כולל עבודה
כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
מערכות מיגון מתקדמות
איתוראן SCOOTER
SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
www.kolbotex.co.il
שוקן 32 תל אביב 03-5051162
סתם להשוואה מה ההבדל בין לרתך כמה קצוות או לבנות
16142558_10154788352652860_7699875205334325436_n.jpg16298532_10154823509122860_7856376295648981627_n.jpg16388362_10154823508832860_4191697098756749814_n.jpg
התמונה הראשונה זו בנייה של דאונפייפ ברכב טורבו
כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
מערכות מיגון מתקדמות
איתוראן SCOOTER
SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
www.kolbotex.co.il
שוקן 32 תל אביב 03-5051162
כלבוטקס...
זה אתה עושה?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk