שני האופנועים באותו מחיר = 70 אלף.
לא יצא לי עדיין לרכב על אף אחד מהם אבל אשמח לשמוע התרשמויות ממי שכן.
עלויות של הויסטרום אני מכיר , איך ה BMW מהבחינה הזאת?
נסיעה של כ-100 ק"מ ביום.
שני האופנועים באותו מחיר = 70 אלף.
לא יצא לי עדיין לרכב על אף אחד מהם אבל אשמח לשמוע התרשמויות ממי שכן.
עלויות של הויסטרום אני מכיר , איך ה BMW מהבחינה הזאת?
נסיעה של כ-100 ק"מ ביום.
לא נסעתי עליהם אבל לדעתי יקר מדיי
הf700 יהיה יותר זול בהחזקה, ומשמעותית יותר זול בצריכת דלק.
להערכתי הf700 יתן לך 3 ק"מ יותר בכל ליטר. (הכותב רוכב על f800st, ומבסוט ממנו בקטע מוגזם)
נערך לאחרונה על ידי jkob.s; 02-06-2017 בשעה 14:59.
יש בפורום סוג של over rating לגבי צריכת דלק.
קודם כל, האמרה שלך על "הבדל משמעותי" בצריכת הדלק לא ממש מגובה בעובדות.
אם הסטרום עושה ק"מ על ליטר אז ההבדל משמעותי - רבע הוצאות הדלק. מצד שני, אם מדובר על 20 ק"מ לליטר שעושה הסטרום לעומת 23 ק"מ לליטר שעושה הגרמני, אז עבור פות"ש (100 ק"מ ליום) מדובר על הבדל בין 5 ליטר בסטרום לבין 4.35 ליטר בגרמני, דהיינו, הבדל של כ-3.5-4 שקל ליום. משמעותי? בטוח שלא בהתחשב בהוצאות אחזקה כוללות.
לא מכיר את מחירי החלפים ולא יודע אם פות"ש מטפל בעצמו או במוסך (מניסיון - מוסכים של יפניים זולים יותר לגבי עבודה), וגם זה חשוב. ועוד משהו: מוסכי ב.מ.וו. טובים ש כמעט רק באזור המרכז. אז אם פות"ש צריך לקחת יום חופש כל 50 או 60 יום כדי לטפל בכלי זהו שיקול עלות רציני שיכול לשנות את המאזן.
פות"ש - קח רכיבת מבחן ותראה למי מהאופנועים אתה יותר מתחבר. ההבדל בהוצאות יהיה זניח בהשוואה להבדל שתרגיש יום יום ברכיבה.
בוא נדבר במספרים אבסולוטיים, הויסטרום שהיה לי היה עושה 1:21 משולב. אני נוסע יחסית רגוע.
אתה אומר שה BMW עושה 24?
איזו שנה ה ST שלך?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
אני לא משווה את הסגנון רכיבה שלי לשאר האנשים. סבתות עופות אותי בד"כ.
F800st שנת 2007. רוב הקילומטרז שלי זה אילת-באר שבע.
ממלא טנק דלק כל 400 ק"מ בערך.
המיכל האחרון הכניס 14 ליטר, ונסע 410 ק"מ.
אחד לפניו, הכניס 14.5 ליטר, ונסע 420 ק"מ.
המהירות נסיעה היא 95 קמ"ש בערך, יד יציבה על הגז.
בממוצע, 1:29 בין עירוני. 1:23 עירוני.
מקווה שעזרתי.
הויסטרומים הישנים אכן יקרים לאחזקה אם קונים חלפים בארץ (אני מזמין מאיביי), החדשים הם עם מרווח טיפולים כפול אז לפחות בתאוריה הם אמורים להיות יותר זולים.
לא בדקתי עלות טיפולים רשמית לחדשים אז אני לא יודע בוודאות.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
ידידי זה עדיין יקר מהבמוו.
אני מטפל לבד בבמוו 800 3 אופנועים.
ה700 חולק את אותו המנוע רק ללא PAIR VALVE.
טיפול לבד עם חלקים מהארץ יוצא לי 100 שקל טיפול קטן ו 150 גדול.
אם חלקים מקוריים בארץ זה
150 קטן
250 גדול
במוסך זה 700-800 קטן
1200 גדול
פעם ב 40/80 אלף תלוי רכיבה ופלאגים זה כיוון שסתומים 1800 שקל במוסך מורשה
(המחשב אופנוע לפי אופי רכיבה אומר מתי לעשות כיוון שסתומים,ופלאגים מקוריים זה 40 אלף או אירידיום זה 80 אלף אז המוקדם מה2 עושים וטיפול ענק)
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
כי אני עוזר לחברים לטפל בויסטרומים אז יודע עלויות
ALINA
פילטר שמן קונה בחנות חלקי רכב הקרובה לביתי של במוו סידרה 1 או פורד פיאסטה זה פילטר זהה שהולך לאופנועים (יש 3 דגמים באורך שונה שלי מקבל את כל ה3 אז הזה של אוטו הוא אותו אחד שהוא הארוך לאופנוע)
פילטר אוויר קניתי 15 יחידות במכה של HIFLO יצא לי כ 50 שקל לאחד בארץ.
פלאגים אירידיום שוב בחנות חלקי רכב ליד הבית 60 שקל לאחד.
זהו בגדול לתחזוקה שוטפת אני לא צריך עוד חלקים
ETZ 301
רק אם עופר אבניר הורידו מחירים בצורה חדה מאוד (ואני בספק לאור החברים שמטפלים שם)
במוו עדיין זול יותר
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
ושוב - מאחר ואתה לא קונה חלקים מדלק מוטורס יבואני ב.מ.וו, אל תשווה את התמחור של עלות האחזקה, למחירי החלפים בעופר-אבניר, יבואני סוזוקי.
תשווה תפוחים לתפוחים. ללא השוואת מחירי חלפים ברשת לב.מ.וו מול מחירי חלפים ברשת לסוזוקי, ההכרזה שלך בדבר "אחזקה זולה יותר לבימרים", היא פשוט לא נכונה.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא