יש כל מיני תוכנות שעושות את זה.
הנפוצות הן radix ,shadow defender ועוד ,חפש איקונים ליד השעון התכונה תופיע שם.
על מנת להסיר או להשבית צריך סיסמה.
יש לי מחשב שקיבלתי מהעבודה. אני מוריד באופן אוטומטי מסמכים לשולחן העבודה ועורך אותם הבעיה היא שכל פעם שאני מכבה את המחשב ומדליק מחדש כל הקבצים במחשב נמחקים. השאלה היא איך ניתן לבטל את ההגדרה הזו או למחוק את התוכנה שמבצעת את המחיקה הזו? זה מתסכל מאוד לגלות שזה קורה אחרי עריכת קובץ מסויים.
יש כל מיני תוכנות שעושות את זה.
הנפוצות הן radix ,shadow defender ועוד ,חפש איקונים ליד השעון התכונה תופיע שם.
על מנת להסיר או להשבית צריך סיסמה.
אם כך זה בלתי אפשרי להשבית או להסיר אותה![]()
![]()
?!
באיזה כונן או תקייה אני יכול לשמור כך שהקבצים לא ימחקו?
לא אפשרי.
אלא אם תעשה פורמט וגם אז זה יוסר חלקית ויש פוטנציאל לבעיות.
התוכנה בד"כ מגנה רק על כונן המערכת.
יותר סביר להניח שאתה נכנס עם חשבון אורח או שמוגדר למחשב למחוק כל חשבון בהפעלה ולכן שולחן העבודה נמחק וכל מה שיהיה תחת c:\windows\user[your user] ימחק.
לא הייתי מנסה לשנות כלום במחשב של העבודה. נסה ליצור תיקייה ישירות תחת כונן C: ולשמור שם (C:\docs).
כנראה שהמחשב שלך עובד עם "ענן". ברגע שאתה עושה לוג אוף ,"הענן" מאפס לך את שולחן העבודה.
מלבד כניסה לכונן ,ושמירה תחת תיקיה מסויימת ,אין לך הרבה מה לעשות. לא הייתי ממליץ לך לפרמט מחשב של העבודה,
אלה לפנות למנהל , ה IT שיגדירו לך כונן רשת בתחום שלך, שתוכל לשמור בו את המסמכים.
תנסה לשמור באחד הכוננים שברשת. בדר"כ שומרים איזה כונן כזה לשמירות של כולם.