אם אני יחפור טוב על כל אופנוע יש רשימה כזאת או אחרת של מישהוא שנפל חזק, אני יכול להגיד לך שחלק מהבעיות נגרמות ממוסך שלא יודע איך לטפל ועושה נזקים כבר בטיפול אחרי הרצה, אני מכיר מוסך KTM שכל מי שהוא מותח לו שרשרת הוא גורם לו נזק עתידי לציר הקידמי מכוון שהוא מותח את השרשרת לא כמו שKTM מציינים בספר מוסך (7מ"מ מהזרוע האחורית), ברשימה שהבאת יש כמה סעיפים של ברגים שהשתחררו, מוסך טוב בודק ומהדק ברגים בטיפולים במיוחד שמדובר באופנוע "רועד" כמו מוטוגוצי.
לחבר מהעבודה יש סטלביו כלי הדגמה לשעבר כבר כמה שנים והדבר היחיד שהיה לו זה הרשת ממתכת שבכונסי האוויר עפה לו ברכיבה והוחלפה בחדש ע"י הדילר תחת אחריות והוא לא ממש שומר על האופנוע, נוהג להניע אותו קר ולתת בגז מהשניה הראשונה.