ציטוט נכתב במקור על ידי zoharrad צפיה בהודעה
כרובי, האם תוכל להוסיף קצת מידע לגבי עלויות טיפולים וחלפים של ה V7 (אפילו בלי מספרים מדוייקים אלא ביחס למקבילים בקטגוריה של A1)?

אם להודות על האמת, אני מפחד לקנות אחד כאופנוע ראשון בגלל מחלות שמתוארות בפורומים שונים (ECU בעייתי ב V7II, העלאת טורים פתאומית שחווה כאן מישהו לפני חצי שנה) וגם קצת בגלל מבחר מוסכים לטיפול בשל היותו אופנוע לא נפוץ.

עוד משהו שמעניין אותי הוא איך הגוצי מתמודד עם עמידה ארוכה בפקקים מבחינת התחממות.

אשמח לשמוע מנסיונך מה הסיכונים (אם בכלל) לקנות V7 כאופנוע ראשון
היי!
טיפולים:
1500 ק"מ - 662.66 ש"ח
10,000 ק"מ - 1019.63 ש"ח
20,000 ק"מ - 1079.30 ש"ח
30,000 ק"מ - 1019.63 ש"ח
40,000 ק"מ - 1282.3 ש"ח
כל המחירים לפני מע"מ.

לגבי עלויות חלפים - אין לי מושג כי לא נזקקתי לרכישת חלפים מעבר לטיפולים השוטפים. אם יש משהו ספציפי שאתה רוצה לדעת לגביו, אשאל ואבדוק.

הדגם שנמכר כעת הוא דגם ה-V7III, השלישי באבולציית משפחת ה-V7 מאז הושקה בסוף 2007. במסגרת העדכונים הנרחבים שעבר האופנוע ב-2015 וכעת ב-2017, שופרו מערכות רבות כולל מערכות החשמל והמיחשוב. אם היו בעיות "סדרתיות", הן כבר נפתרו.

לגבי עמידה בפקקים - גם אני חששתי מכך מאחר ומדובר על קירור אוויר (ולכן הוא נראה נפלא כ"כ.. ;-) ), אבל לא נתקלתי בבעיות מיוחדות, גם כשעברתי לעבוד בתל אביב הצפופה. בתנאים של שרב ממש, גם כשהרגשתי שהוא מתחמם (היה לי קפה רייסר, אז אתה רכון ממש מעל מיכל הדלק והמנוע), מעולם לא נדלקה לי נורת החום של המנוע.

לגבי מוסכים - אין מה לחשוש בעניין. לא מדובר על מנוע סופר מתוחכם, צפוף וקשה לטיפול. רוב המוסכים ברשת של עופר אבניר יודעים לטפל בו בלי בעיה.


לדעתי הוא דגם מעולה כאופנוע ראשון בשל קלות ניהוג האופנוע, ההגעה הקלה לקרקע, האיזון הכללי של האופנוע בזכות חלוקת המשקל, ובעניין המנוע: אספקת הכח הלינארית מחד, והגנת מערכות הבטיחות מאידך (ABS ו-TRACTION CONTROL).

אתה מוזמן לבוא "ולמדוד" אותו :-)