תשמע גו'אן,
אני ממש מצטער לומר את זה ככה בצורה בוטה, אבל התשובות שלך מייצגות את כל מה שחולה ורקוב בקרקס שנקרא היבואן הישראלי (בפרט 'היבואן הבלעדי'):
כזה שרק מחפש איך לסנדל את הלקוחות שלו אליו ולא מאפשר לו שום גמישות. אחד שמנסה ככל יכולתו להתנער ממתן שירות מינימלי תוך שימוש בתירוצים פסאודו-משפטיים.
פעם שוק המכשירים הסלולריים התנהל ככה, כמו גם רוב שאר השווקים.
יצא לי להתעסק מעט עם יבואן של נעלי יוקרה מארה"ב (משפחה), שגם ניסה להתנער ממתן אחריות ושירות ללקוחות שרכשו נעלים מחו"ל וכשלא קיבלו מענה פנו עצמאית ליצרן, שהחזיר תשובה לאותו היבואן שעיקרה היא שעליו לתת שירות מלא ללקוחות כאילו נרכש ישירות מהם.
עם שירות לקוחות כזה, תשובות רוויות אטימות וקיבעון, גם אם המוצר שלכם היה היחידי שמציל בוודאות ממוות, ועל הדרך מעניק חיי נצח, את הכסף שלי היבואן לא היה רואה. כמו עם כמעט כל שאר מוצרי הצריכה שלי (גם ציוד שמוגדר כציוד בטיחות לרכיבה ועוד) גם את המוצר הזה הייתי מעדיף לקנות בחו"ל, מיבואן שלא מזלזל בלקוחותיו, גם במחיר איבוד ה"אחריות" שלכם.