תלוי איזה כלי ואיזה סליידרים.
אצלי זה היה ממש כאב ראש, היה צריך לפרק את כל הפיירנגים, להחליף את הציר שעליו יושב כל המנוע, להחליף עוד כמה ברגים ולשים מאריכים\מסגרות לפיירינגים.
כל זה כשיש ברגים שצריך לסגור אותם מ2 הצדדים בו זמנית, וזה אומר להכניס ראצ'ט מהצד השני של האופנוע עם מאריכים וידית מומנט בצד השני.
פשוט לא הייתי קורא לזה... זה לקח לי איזה שעתיים.
לעומת זאת יש כאלה שאתה פשוט מבריג ב2 שניות..
בקיצור, תלוי.


ציטוט ההודעה בתגובה