תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: B&w חור בפקק של המיכל מים

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    32

    B&w חור בפקק של המיכל מים

    יש לי חור קטן בפקק של המיכל לא יודע אם זה בא ככה או שזה נוצר ואז שהמים ממש רותחים יוצא ממנו מים. האם זה מוציא מים מיותרים או שעלי לסתום את החור.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    אתה מדבר על מיכל העיבוי? החור לא אמור להיות שם...

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    32
    20170530_161623.jpg

    מצורף תמונה

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    כתבת פקק לא שמתי לב, יש חומר שאוטם חורים, או תחליף פקק.

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    32
    תודה,
    ואז למלא את המיכל עד הסוף ?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshe636 צפיה בהודעה
    תודה,
    ואז למלא את המיכל עד הסוף ?
    קשה לי לענות לך, אני לא מבין מהתמונה מה המיכל הזה. אין לך ספר רכב?

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    32
    לא אין לי, זה המיכל שמימין לרדיאטור.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    בהנחה שזה מיכל עיבוי, נוזל קירור ממלאים מההרדיאטור

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    תחליף פקק, והייתי מציע לך גם לחשוב על להחליף את המי ברז שרצים לך בקטנוע למי קירור נורמלים לפני שתגמור מנוע בלי אפשרות לשקם אותו חזרה בגלל קורוזיה.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    32
    זה מי קירור לפני שבועיים שמתי חדש, לא יודע למה הם בצע חום

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    הם בצבע חום כי מערכת המים שלך מטונפת משימוש מי ברז בעברו של הקטנוע. אתה צריך לשטוף אותה עד שיצאו רק מים נקיים, ואחר כך למלא מי קירור, להשתמש בו יום אחד, ולמחרת שוב להחליף מים.
    רק ככה יש לך סיכוי לנקות את כל או לפחות את רוב הג'יפה החוצה.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הצבע מעיד שהנוזל ישן זה לא חייב להיות מי ברז.
    רצוי להחליף את הנוזל באופן מלא מספר פעמים עד שהצבא שמתקבל ביציאה מהמערכת יהיה זוהר ולא עכור.


    ציטוט נכתב במקור על ידי torquser צפיה בהודעה
    בהנחה שזה מיכל עיבוי, נוזל קירור ממלאים מההרדיאטור

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
    לא.
    כשיש מיכל עיבוי אז ממלאים בשניהם.
    את המיכל עד קו המילוי העליון ואת הרדיאטור עד הסוף.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הצבע מעיד שהנוזל ישן זה לא חייב להיות מי ברז.
    רצוי להחליף את הנוזל באופן מלא מספר פעמים עד שהצבא שמתקבל ביציאה מהמערכת יהיה זוהר ולא עכור.




    לא.
    כשיש מיכל עיבוי אז ממלאים בשניהם.
    את המיכל עד קו המילוי העליון ואת הרדיאטור עד הסוף.
    בדקתי בספר רכב שלי, צודק, כתוב שם גם למלא את מיכל העיבוי.

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    87
    החור לא צריך להיות שם, אבל גם לא צריך להיווצר לחץ במערכת קירור שישפריץ את המים החוצה, הקטנוע מתחמם? הייתי הולך לכיוון אטם הראש, תבדוק גם את הטרמוסטט שלא תפוס.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO